اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند:

زنان دوشادوش مردان در دفاع مقدس حضور داشتند

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند گفت: زنان در دوران دفاع مقدس دوشادوش مردان در صحنه‌های مختلف حضور داشتند و باید این نقش سازنده به خوبی تبیین شود.

زنان دوشادوش مردان در دفاع مقدس حضور داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی در همایش تجلیل از زنان ایثارگر در شهرستان زرند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک به مناسبت دهه کرامت اظهار داشت: دفاع مقدس نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

وی عنوان کرد: اقتدار نیروهای مسلح هم به برکت حضور مردم در دفاع مقدس و نقش امام راحل در هدایت و رهبری جامعه بوده است.

کرمی با یادآوری نقش شهدا و ایثارگران در دفاع مقدس و اهمیت حضور مردم در جنگ هشت ساله تصریح کرد: از فرصت هفته دفاع مقدس باید برای تبیین نقش آحاد مردم در پیروزی ایران اسلامی به خوبی استفاده کرد.

وی نقش زنان در جنگ را بسیار ارزنده دانست و ابراز داشت: زنان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش سازنده‌ای ایفا کردند و بسیاری از پیشرفت‌ها و پیروزی‌های کشور مدیون تلاش آنها است.

کرمی اذعان داشت: زنان در دوران دفاع مقدس دوشادوش مردان در صحنه‌های مختلف حضور داشتند و باید این نقش سازنده به خوبی تبیین شود.

به گزارش فارس، همایش تجلیل از زنان ایثارگر در زرند با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و مسئولان اجرائی و قضائی و جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان این شهرستان و با تلاش حوزه خواهران سپاه ناحیه زرند برگزار شد.

در این آیین از 11 نفر از زنان ایثارگر دوران دفاع مقدس و همسران شهدا، 11 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر، دختران نمونه شهرستان زرند، رتبه‌های برتر مسابقات فرهنگی و هنری نیز تجلیل شد.

همچنین شرکت کنندگان در این همایش از نمایشگاه عفاف و حجاب و غرفه محصولات فرهنگی در محل سالن سپاه بازدید کردند، این نمایشگاه تا 9 مهر ماه برای بازدید بسیجیان و عموم مردم برپا است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول