اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پردیس و بومهن:

دفاع مقدس صحنه نمایش ایثار رزمندگان بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران حضرت موسی‏الرضا (ع) پردیس و بومهن، دفاع مقدس را صحنه نمایش اوج ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام خواند.

دفاع مقدس صحنه نمایش ایثار رزمندگان بود

علی‏اکبر کافی امروز در حاشیه برگزاری آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرهای پردیس و بومهن که با حضور مسئولان محلی برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در ایام هفته دفاع مقدس برنامه‏های متنوعی در اقصی نقاط میهن اسلامی برگزار شد.

وی ادامه داد: این برنامه‏های فرهنگی در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بخش مرکزی تهران و شهرهای پردیس و بومهن نیز صورت اجرایی به خود گرفت.

کافی اضافه کرد: اگر در دوران حساس و دشوار هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام با سرافرازی از دل حوادث بیرون آمدند به برکت خلوص نیت آنها بود.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه حضرت موسی‏الرضا (ع) پردیس و بومهن افزود: از این رو باید در مسیر صیانت از آن فرهنگ ولایی از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی ادامه داد: امروز نیز در جنگ نرم دشمن و هجمه فرهنگی استکبار به کشورمان بدون برخورداری از فرهنگ شهادت نمی‏توان مقاومت کرد.

کافی اضافه کرد: جوانان در آن روزهای حماسه و ایثار از کلاس درس، زندگی، لذت‏های جوانی، همه داشته‏های دنیوی و به ویژه جان ارزنده خود گذشتند و برای دفاع از اسلام و انقلاب به میدان جنگ شتافتند.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه حضرت موسی‏الرضا (ع) پردیس و بومهن افزود: این بزرگترین ایثاری است که یک انسان می‏تواند از خود نشان دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر وظیفه آحاد امت اسلامی انتقال این فرهنگ ناب برگرفته از عاشورای سرخ حسینی (ع) به نسل جوان و جامعه امروز ایران اسلامی است.

کافی اضافه کرد: همانگونه که دیروز غیورمردان و شیرزنان این مرز و بوم اسلامی با لبیک‏گویی به پیام رهبر خود دشمنان را از سرزمین امام عصر (عج) به بیرون راندند امروز نیز باید گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب از توطئه‏های دشمنان غافل نشویم.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه حضرت موسی‏الرضا (ع) پردیس و بومهن افزود: اطاعت از ولی فقیه مصونیت انقلاب اسلامی را در پی دارد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول