اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور شهردار تهران:

برنامه‏های هفته دفاع مقدس در تهران متنوع بود

خبرگزاری فارس: مشاور شهردار تهران، برنامه‏های شهرداری تهران در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس را بسیار متنوع و مناسب ارزیابی کرد.

برنامه‏های هفته دفاع مقدس در تهران متنوع بود

علی‏اصغر خانی امروز در حاشیه حضور در شهر بومهن و استقبال از زائران پیاده کربلای معلی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در این هفته بزرگ که به روزهای پایانی آن نزدیک می‏شویم، برنامه‏های متنوعی در شهرداری‏های پایتخت برگزار شد.

وی ادامه داد: امسال برنامه‏های مرتبط با هفته دفاع مقدس در کشور و تهران به لحاظ کمی و کیفی در سطح خوبی برگزار شد.

خانی اضافه کرد: تعداد این‏گونه مراسم مزین به نام دفاع مقدس و آیین‏های متبرک به یاد شهدا را باید در سراسر کشور افزایش داد.

مشاور شهردار تهران افزود: همه این اقدامات فرهنگی در اقصی نقاط کشور اسلامی ایران در مجموع تنها قطره‏ای از آن حماسه‏های جاوید همیشه زنده در دل تاریخ را به تصویر می‏کشد.

وی ادامه داد: امت اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس بهترین سرمایه‏های خود یعنی فرزندان‏شان را لباس رزم پوشاندند، از زیر کلام‏الله مجید عبور دادند و راهی میدان حق علیه باطل کردند.

خانی اضافه کرد: از این رو، هر اندازه تلاش برای گرامیداشت این هفته مقدس و پاسداشت دلاورمردی‏های شهدا، ایثارگران، رزمندگان، آزادگان و خانواده معزز این عزیزان صورت گیرد، باز هم کم است.

مشاور شهردار تهران افزود: عزت، اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی در سطوح بین‏المللی مرهون خون پاک و مطهر شهدا است.

وی ادامه داد: امروز جهان به واسطه بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران سال 57 حساب ویژه‏ای در قبال ایران باز کرده است.

خانی اضافه کرد: در نظر گرفتن چنین جایگاه برتر و ویژه‏ای برای جمهوری اسلامی ایران در نگاه جهانی بدون رشادت‏های غیورمردان و شیر زنان ایران اسلامی در عرصه هشت سال دفاع مقدس محقق نمی‏شد.                                          انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول