اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

رزمندگان دفاع مقدس در عسلویه تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان، رزمندگان دفاع مقدس در عسلویه تجلیل شدند.

رزمندگان دفاع مقدس در عسلویه تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه امام جمعه موقت عسلویه ظهر امروز در آئین تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در محل حوزه مقاومت بسیج شهید اشرفی اصفهانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: فلسفه برپایی چنین مراسماتی انتقال پیام شهیدان و عزیزانی است که تا حد اعلای وظیفه نسبت به دین و نظام تا نثار جان حضور داشتند.

حجت‌الاسلام شیخ عباس بحرینی افزود: رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس می‌توانند با انتقال فرهنگ جهاد و شهادت موجب ترویج این فرهنگ مقدس به نسل جوان باشند.

وی با اشاره به عدم اطلاع‌رسانی مناسب از واقعه هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: مسئولان در این زمینه باید برنامه‌های متنوع و جامعی در معرفی و شناساندن هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه به نسل جوان و آینده این مملکت داشته باشند و به نوعی این واقعه باید برای جوانان شکافته شود تا بدانند این انقلاب به آسانی به‌دست نیامده بلکه حاصل رشادت‌های رزمندگان و خون شهداست.

بحرینی افزود: همه ما در برابر رشادت‌های رزمندگان و خون شهدایی که در حفظ این نظام الهی به زمین ریخته شد وظیفه داریم و وظیفه ما پاسداری از این انقلاب است و باید ادامه دهنده راه شهیدان والا مقام باشیم.

وی با تاکید بر هوشیاری جوانان در برابر جنگ نرمی که دشمنان اسلام امروزه به آنها روی آورده است اظهار داشت: دشمنان اسلام نمی‌توانند باور کنند که یک نظام الهی به رهبری ولی فقیه و با حضور امت فداکار شکل گرفته و از اهداف اصلی این نظام ترویج مقابله با استکبار جهانی است به همین دلیل دشمنان اسلام با سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام داده‌اند در صدد ضربه زدن به این نظام از طریق جنگ نرم برآمده‌اند.

امام جمعه موقت عسلویه تصریح کرد: جنگ نرم همانند یک سرطانی است که پس از گذشت سال‌ها علائم خود را نشان می‌دهد که باید مردم شریف ایران به‌ویژه جوانان به این غده وحشتناک آگاهی کامل داشته باشند و اسیر جریانات انحرافی که از درون همانند فتنه 88 و از بیرون این سرزمین مقدس در حال شکل گرفتن است نشوند.

در پایان این مراسم از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول