اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نیروی زمینی سپاه:

دفاع مقدس استارت بیداری اسلامی امروز کشورهای منطقه است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه، دفاع مقدس را استارت بیداری اسلامی امروز کشورهای منطقه دانست.

دفاع مقدس استارت بیداری اسلامی امروز کشورهای منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، ابوالقاسم فروتن در حاشیه بازدید از بازسازی عملیات والفجر سه در بجنورد اظهار کرد: اگر چه بیداری اسلامی دستاورد انقلاب است، اما اگر مقاومت‌های فرزندان این کشور در هشت سال دفاع مقدس نبود، ما امروز شاهد این بیداری اسلامی نبودیم.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما با حداقل تجهیزات و بالاترین همت‌ها در مقابل تمامی دنیا ایستادند، تصریح کرد: اگر حضور با اراده تک تک این رزمندگان نبود، توانمندی‌هایی که دشمن طراحی کرده بود ما را دچار چالش‌های بسیاری می‌کرد.

فروتن با اشاره به اینکه سپاه خراسان‌شمالی در عملیات والفجر سه حضوری چشمگیر داشته، افزود: بازسازی این عملیات می‌تواند بازگو کننده گوشه‌ای از این زحمات و افتخارات باشد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد این هستیم که این عملیات توسط نسل جوان جامعه در حال برگزاری است، گفت: این مهم نشان می‌دهد که این مملکت سرزنده بوده و برای هر گونه فداکاری و از خود گذشتگی آماده است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: همین آمادگی است که دشمن را به فکر فرو می‌برد و اجازه جسارت به ملت بزرگ ایران را به او نمی‌دهد.

وی دفاع مقدس را تجمیع تبلور و اراده رزمندگان در مقابل استکبار خواند و افزود: دستاورد دفاع مقدس فائق شدن افکار، اراده و اعتقادات مذهبی این ملت بر افکار و اراده دشمنان است.

فروتن با بیان اینکه در مدت زمان کوتاهی همچون هفته دفاع مقدس، نمی‌توانیم حادثه دفاع مقدس را به تصویر بکشیم، گفت: باید بضاعت‌های خود را بکار بگیریم و در حوزه‌های سازندگی، جنگ نرم، آمادگی دفاعی، صنعت و ... بیش از این توان بگذاریم تا این حماسه بزرگ همچون حادثه عاشورا بعد از گذشت 1400 سال تازه و اثرگذار باشد.

وی فضای برگزاری عملیات والفجر سه در بجنورد را نیز بسیار خوب و جامع برشمرد و گفت: در واقع در قالب بازسازی عملیات‌هایی این چنین می‌توان بخشی از واقعیت‌های زمان جنگ و ایثار و فداکاری رزمندگان را به تصویر کشید.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول