اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

نهادینه کردن باورهای دفاع مقدس بستر حفظ نظام است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان بر نهادینه کردن فرهنگ و باور دوران دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد و آن را زمینه‌ساز حفظ و تداوم نظام اسلامی عنوان کرد.

نهادینه کردن باورهای دفاع مقدس بستر حفظ نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان، ظهر امروز در یادواره شهدای فرهنگی دهگلان که در کانون شهید مطهری این شهرستان برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: سرافرازی‌ و سربلندی‌ امروز نظام اسلامی  مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در دفاع مقدس است.

 

وی تاکید کرد کسانی که امروز در کشتی نظام اسلامی قرار دارند باید برای اقتدار بیش از پیش آن تلاش کنند چرا که کم‌کاری در وظایف سبب افت و ایجاد مانع در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی می‌شود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: اگر مسیری را که شهدا امروز برای اقشار ملت ایران ترسیم کرده‌اند، طی کنیم بدون شک در آینده می‌توان به اوج عزت و افتخار برای ایران اسلامی دست پیدا کرد.

 

حجت‌الاسلام حیدریان بیان کرد: تقویت باور‌ها و ارزش‌ها در جامعه می‌تواند بهترین راهکار در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان باشد.

 

وی تقوا و ایمان راسخ را عامل پیروزی ملت ایران در قالب عملیات‌ها در دفاع مقدس دانست و افزود: ما امروز میراث‌دار ارزش‌هایی هستیم که شهدا آن را برای ما به یادگار گذاشته‌اند و موفقیت‌های به دست آمده در طول 33 سال گذشته نیز به برکت همین خون‌های پاک شهدا و رزمندگان است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به تاثیرات معنوی ارزش‌های اسلامی و به ویژه دوران دفاع مقدس، خواستار توجه به ترویج و نهادینه کردن باور‌های معنوی ایام جنگ تحمیلی در جامعه شد.

 

حجت‌الاسلام حیدریان اضافه کرد: استکبار و غرب امروز اصل باور‌ها و خلوص معنوی مردم را نشانه گرفته‌اند و درصدد تخریب وجهه اعتقادی نظام اسلامی هستند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهگلان نیز در ادامه این مراسم گفت: در دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان اسلام خلق افتخارات زیادی نصیب کشورمان شد که همه آنها مدیون خون پاک شهداست.

 

محمد نادرپناه افزود: عراق با برخورداری از امکانات نظامی آمریکا و هم پیمانانش نتوانست بر ایمان و اعتقاد ملت ایران غلبه کند و اکنون هم این ملت با همان روحیه انقلابی از نظام اسلامی دفاع خواهند کرد.

 

وی مهم‌ترین تلاش دشمنان جمهوری اسلامی در جنگ علیه ایران را ساقط کردن نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: شهدای ما با اهدای جان خویش مانع از تحقق اهداف آنان شدند که یاد آنها باید همیشه زمان در دل‌ها جاری باشد.

 

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر فرهنگی شهرستان دهگلان تقدیر شد.

 

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول