اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

وحدت و همدلی مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، وحدت و همدلی را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد.

وحدت و همدلی مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس است

گزارش خبرگزالری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان،آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در همایش علمای شیعه و سنی در شهرستان زهک اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسب و مغتنمی برای نشان دادن اتحاد بین شیعه و سنی در دفاع از آرمان‌های انقلاب و شهدا و حفظ وحدت امت اسلامی در مقابل دشمن است.

امام جمعه زاهدان افزود: اقتدار جمهوری اسلامی در سایه وحدت بین شیعه و سنی آنچنان ارتقاء یافته است که دنیای استکبار هرگز قادر به فروپاشی نظام و گسستن رشته‌های پیوند بین برادران اهل تشیع و تسنن این کشور نخواهد بود.

سلیمانی بیان کرد:حفظ اقتدار جمهوری اسلامی و انگیزه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب و شهدا تنها با تحکیم وحدت امت اسلامی محقق می‌شود.

حجت الاسلام خدری، امام جمعه زهک نیز در این مراسم برگزاری این گونه همایش‌ها را در حفظ وحدت اقشار مختلف جامعه و ناکامی دشمنان موثر دانست.

محسن ارباب افضلی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزاری این‌گونه نشست‌ها را در افزایش بیش از پیش وحدت بین شیعه و سنی موثر دانست.

محسن ارباب افضلی گفت: با اتحادی که بین علمای شیعه و سنی این منطقه است، تعداد 200 نفر از علمای منطقه در این همایش حضور یافتند تا نسبت به حفظ ارزش‌های دینی و اعتقادی خود فعال‌تر از قبل باشند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول