اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه کوهبنان:

دفاع مقدس یادآور دنیایی از شرف و حماسه است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: این روزها هنگامی که یادی از دفاع مقدس می‌شود، دنیایی از شرف و حماسه ملتی نجیب و آزاده را در اذهان تداعی می‌کنیم که عطر معنویت و صفای ویژه‌ای به ما ارزانی می‌دارد.

دفاع مقدس یادآور دنیایی از شرف و حماسه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، اکبر کردی صبح امروز در آیین رژه موتوری خودروهای سبک و سنگین در شهر کوهبنان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین و بارزترین افتخارات، فداکاری‌ها و پیروزی ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: یاد و خاطره حضرت امام راحل و شهیدان همیشه سرفراز جبهه و جنگ درخشنده‌ترین و نفیس‌ترین نگین گرانبها در این مجموعه تابناک، تاریخی و سرنوشت‌ساز است.

کردی ابراز داشت: جوانان رشید ایرانی با آگاهی و افکار والای خود پس از تجاوز دشمن بعثی موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و با لبیک به فرمان رهبر و مقتدای خود وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را داوطلبانه و مشتاقانه پذیرا شدند و جان خود را برای دفاع از عزت اسلام و ایران در طبق اخلاص نهادند و تا مرز شهادت پیش رفتند.

وی عنوان کرد: هر ملتی که چنین دلاوران شجاعی را در دامان خود پرورش داده باشد، حق دارد به آنان ببالد و آن‌ها را الگوی تربیت جوانان خود در تمام دوران‌ها بداند.

فرمانده سپاه ناحیه کوهبنان تصریح کرد: این روزها هنگامی که یادی از دفاع مقدس و دوران عزت و سربلندی ایران اسلامی می‌شود، دنیایی از شرف و حماسه ملتی نجیب و آزاده در اذهان تداعی می‌شود که عطر معنویت و صفای ویژه‌ای به ما ارزانی می‌دارد.

کردی بیان کرد: ملت ما با پرورش رزمندگانی حماسه‌آفرین به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و طلوع عشقی بی‌بدیل را ترسیم کردند و به پیروزی بزرگی دست یافتند که حفاظت از وجب به وجب سرزمین اسلامی و صیانت از اسلام و انقلاب بود.

به گزارش فارس، همزمان با هفته دفاع مقدس صبح امروز رژه موتوری خودروهای سبک و سنگین با شکوه ویژه‌ای در شهر کوهبنان با حضور جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به یاد دلاورمردان جبهه و جنگ از حرم مطهر شهدای گمنام تا گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم با پخش سرود و آهنگ‌های دوران دفاع مقدس حال و هوای معنوی بر شهر کوهبنان حاکم شد و حاضران در پایان با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول