اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اراک:

صهیونیست با هدف دشمنی با اسلام به پیامبر اعظم(ص) اهانت می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اراک گفت: صهیونیست، آمریکا، انگلیس و غرب با هدف دشمنی با اسلام اهانت به پیامبر اعظم(ص) را در برنامه‌های شیطانی خود قرار داده‌اند تا شاید بتوانند خود را از منجلاب نابودی نجات دهند.

صهیونیست با هدف دشمنی با اسلام به پیامبر اعظم(ص) اهانت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی‌پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک با بیان اینکه آمریکا، صهیونیست و غرب دشمنان واقعی اسلام هستند، اظهار داشت: عوامل ساخت فیلم موهن برای رسیدن به اهداف خبیث خود ایمان، معرفت و تقوای مسلمانان را هدف قرار داده‌اند که این عمل نابخردانه نه تنها به پیامبر اسلام(ص) بلکه به تمام ادیان محکوم است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان اسلام برای تفرقه انداختن بین مسلمانان افزود: امروز دشمنان اسلام جنگ اعتقادی به راه ‌انداخته‌اند و می‌خواهند با گسترش آن به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه موقت اراک به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: دفاع مقدس مجموعه‌ای ارزشمند از فرهنگ ایثار، از جان‌گذشتگی، ایمان، شجاعت و شهادت غیورمردانی است که اقتدار امروز ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها مرهون و مدیون آنان است.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس درس آزادی و آزادگی را با پیروی از اسلام ناب محمدی(ص) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جهانیان تکرار کرد ادامه داد: آنچه موجب شد رزمندگان غیور و جان بر کف ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در برابر زورگویی و زیاده‌خواهی مستکبران ایستادگی کنند، توکل و توسل به اهل بیت(ع) بود که باعث شد امروز ایران به قدرت برتر منطقه تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه بیداری اسلامی در کشورهای جهان نتیجه پیروزی دفاع مقدس ملت ایران اسلامی است اظهار داشت: دفاع مقدس بزرگترین گنجینه تاریخی افتخارات ملت ایران است که سبب عزتمندی، سربلندی، اقتدار و پیشرفت همه جانبه کشور شد که تحلیل، تشریح و تبیین دستاوردها و ارزش‌های این دوران پرافتخار در بین قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان ضروری است.

امام جمعه موقت اراک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم‌ها و تهدید‌های دشمنان گفت: دشمن در تلاش است از راه اقتصاد به کشور ضربه وارد کند و اقتصاد مقاومتی مقاومت در برابر همه توطئه‌های دشمنان بوده که عزت و شرف و استقلال کشور را به دنبال دارد و راهکار اساسی پیروزی در جنگ اقتصادی دشمن است.

حسینی‌پور با گرامیداشت هفته حج و تاکید بر حفظ و تقویت معنویت و فضیلت‌های کسب شده در مراسم حج توسط افراد گفت: حجاج ایرانی سفیران جمهوری اسلامی ایران در کنگره جهانی حج هستند که باید ملت‌های دیگر را با اهداف انقلاب آشنا کنند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول