اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ریگان:

ملت ایران از اعتقادات اسلامی عقب نمی‌نشیند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ریگان گفت: دنیا باید بداند که ملت مقاوم ایران یک قدم از اعتقادات اسلامی خود عقب نمی‌نشیند.

ملت ایران از اعتقادات اسلامی عقب نمی‌نشیند

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب ظهر امروز در جمع نمازگزاران با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: حماسه ملت ایران در دفاع مقدس بیانگر ظرفیت‌های انسانی مردم این سرزمین خدایی است.

وی افزود: فداکاری‌های هشت سال دفاع مقدس توانست یک نظام الهی و معنوی و متکی بر تفکر و اندیشه صحیح و برخاسته از ایمان را تحکیم بخشد.

حیدری‌نسب بیان داشت: تجربه درس‏آموز دوران دفاع مقدس‏ سرمشق همیشگى ملت بزرگ ایران و الگوى موفقى در برابر چشم ملت‌هاى مسلمان است.

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره)  می‌فرماید "من به تمام دنیا با قاطعیت بیان می‌کنم که اگر جهانخواران بخواهند در مقابل دین ما بایستند ما در مقابل تمام دنیای آن‌ها ایستادگی می‌کنیم و تا نابودی آن‌ها از پای نخواهیم نشست یا همه آزاد می‌شویم و یا به آزادی بزرگتری که شهادت است، می‌رسیم".

حیدری‌نسب تصریح کرد: دنیا باید بداند که این ملت مقاوم یک قدم از شعارهای اسلامی عقب نمی‌نشیند و دنیا در این جنگ تحمیلی تجربه کرد که ایرانی در دفاع از حق و حقوق خود هرگز عقب‌نشینی نمی‌کند.

امام جمعه ریگان با اشاره به بی‌حرمتی به اسلام و پیامبر اکرم (ص) گفت: متهم اول در این جنایت صهیونیسم و دولت امریکا هستند و آن چه آن‌ها را وادار می‌کند که دست به این عمل جنون‌آمیز و این گونه اعمال بزنند، حرکت عظیم بیداری اسلامی است.

حیدری‌نسب به بازگشت پاسگاه پلیس راه ریگان ایرانشهر که در مکان دیگری راه‌اندازی شده بود، خبر داد و افزود: این پاسگاه پلیس راه که مصوبه شهرستان ریگان بود با پیگیری‌های صورت گرفته و با مساعدت فرمانده پلیس راه کشور و فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان به زودی در ریگان راه‌اندازی می‌شود.

وی از فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده پلیس راه استان کرمان برای پاسخگویی به خواسته به حق مردم ریگان برای راه‌اندازی پاسگاه پلیس راه ریگان ایرانشهر تقدیر و تشکر کرد.

حیدری‌نسب با اشاره به گرانی‌ها در شهرستان ریگان عنوان کرد: سایه این گرانی بر دوش محرومان این منطقه سنگینی می‌کند و مسولان باید در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

وی تصریح کرد: ریگان دارای دو جایگاه سوخت است که این جایگاه‌ها با طلوع آفتاب روشن می‌شوند و گرچه تاکنون چندبار تذکراتی در این زمینه داده شده، اما متصدیان این جایگاه‌ها همچنان کار خود را تکرار می‌کنند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول