اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت:

مجامع فرهنگی به مقابله با اهانت به مقدسات مسلمین برخیزند

خبرگزاری فارس: دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت در بیانیه‌ای با محکومیت اهانت به پیامبر (ص) بر لزوم حرکت مجامع و سازمان‌های فرهنگی داخلی و بین‌المللی در مقابله با اهانت به مقدسات مسلمین تأکید کرد.

مجامع فرهنگی به مقابله با اهانت به مقدسات مسلمین برخیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، در بیانیه دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت آمده است: پس از برگزاری موفقیت‌آمیز شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران، استکبار جهانی به مرکزیت صهیونیسم بین‌الملل که تمام تلاش‌هایش برای جلوگیری از برگزاری این اجلاس عقیم ماند، برای تحت‌الشعاع قرار دادن موفقیت‌های این اجلاس پرده دیگری از نمایش مشمئزکننده توهین به مقدسات اسلامی را آغاز کرد.

این بیانیه می‌افزاید: غرب فرو رفته در توحش قرون وسطا که به مدد بهره‌گیری از دستاوردهای علمی تمدن اسلامی توانسته است به پیشرفت‌های علمی و فناوری امروز نائل شود، قدرنا‌شناسانه نمک خورده و نمکدان شکسته و با وقاحت پنجه بر رخسار درخشان پیامبر گرامی اسلام (ص)، مقدس‌ترین شخصیت تاریخ بشریت می‌کشد.

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن عرض تسلیت به مناسبت این اقدام پلید و سازماندهی شده از سوی غاصب قدس، با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید ضمن محکومیت قاطع این اقدام موهن و تأکید بر مجازات عاملان این حرکت بر لزوم حرکت مجامع و سازمان‌های فرهنگی داخلی و بین‌المللی در مقابله با اهانت به مقدسات مسلمین به عنوان یکی از مصادیق نقض حقوق بشر تأکید می‌کند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول