اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه رودهن:

اهانت اخیر صهیونیسم، مسلمانان آسیا و شمال آفریقا را بیدار کرد

خبرگزاری فارس: نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد رودهن با صدور بیانیه‏ای اقدام اخیر آمریکایی صهیونیستی در توهین به پیامبر اکرم (ص) را محکوم و تاکید کرد: اهانت اخیر صهیونیسم، مردم مسلمان آسیا و شمال آفریقا را بیدار کرد.

اهانت اخیر صهیونیسم، مسلمانان آسیا و شمال آفریقا را بیدار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، در این بیانیه آمده است: اکنون که ملت‏های مسلمان آسیا و شمال آفریقا مقابل دسیسه‏‌ها و نیرنگ‏های استکبار بیدار شده و حاکمان وابسته را یکی از پس از دیگری به زیر می‏کشند، این اهانت جای بسی تامل دارد.

در ادامه می‏خوانیم: در زمانی که موج اسلام‏خواهی در کشورهای غربی سرعت بیشتری یافته است، سردمداران زر و زور آخرین تلاش‏های خود را برای خدشه‏دار کردن چهره اسلام به کار گرفته‌‏اند.

در بخش دیگری آمده است: آنها در ادامه اعمال ننگین گذشته خود مانند چاپ کاریکاتورهای موهن، ساخت فیلم ضدارزشی فتنه، اهانت به قرآن و ... این بار نیز در قالب یک فیلم و با حمایت آمریکا و صهیونیسم، سعی در القای چهره‏ای غیرواقعی و توهین‌‏آمیز از پیامبر اکرم (ص) داشتند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در آن محیط سیاه جاهلیت، اعراب به دلیل اخلاق زیبا و نیکوی پیامبر (ص) به اسلام متمایل و حاضر به جا‏نفشانی در رکاب آن بزرگوار شدند و پیامبر عظیم‌‏القدری که اندیشمندان بزرگ اسلامی و غیراسلامی در صفات نیکویش کتاب‏ها نوشته و سخنرانی‏ها کرده‏‏اند و ما هر چه در عظمت او بگوییم کم گفتیم.

همچنین در بیانیه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن می‏خوانیم: ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ضمن ابراز انزجار از این حرکت صهیونیستی ـ آمریکایی اعلام می‏داریم که هرگز اجازه توهین به پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) را به هیچ کس نمی‏دهیم و از مسئولان کشورهای حامی هتاکان به آن حضرت می‏خواهیم که مسببان این حرکت زشت را به مجازات اعمال خود برسانند، اگر چه ما معتقدیم این حرکت ناشیانه آنان سبب ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر بین ملت‏های مسلمان و سیاست‏مداران آنها خواهد شد.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول