اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

اهانت به نبی مکرم اسلام نشانه آخرین تلاش صهیونیسم برای بقاست

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: آمریکا و رژیم منحط صهیونیسم با اهانت به آخرین فرستاده خدا نشان دادند آخرین تلاش‌های خود را برای بقا انجام می‌‌دهند.

اهانت به نبی مکرم اسلام نشانه آخرین تلاش صهیونیسم برای بقاست

فرهنگ مستعد حصاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه رزمی - فرهنگی نمایشگاه طریق القدس اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اقدام موهن و نفرت‌انگیزی که با ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم (ص) صورت گرفت نشان داد آمریکا و صهیونیسم با اصل اسلام و ارزش‌های اسلامی در عناد هستند و با گسترش اسلام هر روز بیش از گذشته در منجلاب دست و پا می‌زنند.

وی خواستار برخورد جدی با این اقدام موهن شد و افزود: پیامی که از این اهانت‌ها برداشت می‌شود این است که امریکا و رژیم صهیونیستی از اشاعه فرهنگ ناب علوی و نبوی در هراس است و خود را به هر دری می‌زنند تا اسلام و مسلمانان را در جهان خوار کنند اما اینها خیال باطل است چراکه جهانگیر شدن اسلام خواری در چشم مستکبران است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه صهیونیسم با ساخت این فیلم استیصال خود را نشان داد، تصریح کرد: اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی در این فیلم کاملاً مشهود است و اسرائیل با تهاجم به ارزش‌ها و باورهای اسلامی نشان داد که این کار یک توطئه مشترک با سردم‌داران کاخ سفید و لابی صهیونیسم است.

مستعد حصاری توهین به مقدسات را توطئه‌ای سازمان یافته از سوی کاخ سفید اعلام کرد و افزود: یک بار ترسیم کاریکاتور، روز دیگر با اخراج دانشجویان محجبه از دانشگاه، روزی با آتش زدن قرآن و سرانجام با ساخت فیلم اهانت‌آمیز برای توهین به آخرین فرستاده الهی نشان می‌دهد که اسرائیل نفس‌های آخر را می‌کشد و با این کارها همانند غرق شده‌ای در دنیا دست به هر خس و خاشاکی می‌اندازد.

وی با تاکید بر اینکه توطئه امریکایی - صهیونیستی سرانجام گریبان خود این کشورها را می‌گیرد، تصریح کرد: آنان می‌خواهند با این توطئه‌ها در اراده مسلمانان تزلزل ایجاد کنند اما مسلمانان اجازه نمی‌دهند استکبار به اهداف شوم خود دست یابد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: امروز تمام کفر، در مقابل تمام اسلام صف کشیده و توان خود را به کار گرفته تا با انواع توطئه‌ها از صدور و استمرار انقلاب ممانعت کنند اما از همین جا اعلام می‌کنیم ملت ما ملت هشت سال دفاع مقدس است و آموزه‌های انقلاب نیز توسط هشت سال دفاع مقدس به جهان صادر شد.

این مسئول در پایان بیان داشت: شاید اگر جنگ نبود استکبار با بایکوت رسانه‌ای اجازه نمی‌داد انقلاب منتشر شود اما امروز ما انقلاب‌هایی را در قالب بیداری‌های اسلامی ناظریم و اجازه نمی‌دهیم خدشه‌ای به ساحت انقلاب وارد شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول