اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

اهانت مدعیان حقوق بشر به پیامبر(ص) یک تعارض درونی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد و گفت: اهانت مدعیان حقوق بشر به پیامبر رحمت یک تعارض درونی است.

اهانت مدعیان حقوق بشر به پیامبر(ص) یک تعارض درونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، علی‏رضا قاسمی‏‌فرزاد در جمع مردم روستای جورد از توابع دماوند، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را اقدامی هدفدار، نابخردانه، موهن و حاصل کینه‏‌توزی دشمنان دانست و آن را محکوم کرد.

وی افزود: این حرکت نابخردانه از سوی کسانی انجام شده که خود مدعی دموکراسی و حقوق بشر و شنیدن صداهای مخالف خود هستند؛ در حالی که اگر کسی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی سخنی بر زبان جاری کند، صدای وی را در گلو خفه می‏کنند و اگر کسی واقعه ساختگی و جعلی آنان را محکوم کند، برافروخته می‏شوند.

فرماندار شهرستان دماوند که خود از آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است، در ادامه فرهنگ ایثار و شهادت را ارزنده‏ترین میراث انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند.

قاسمی‏فرزاد حضور در محفل شهدا را مایه مباهات و مسرت دانست و افزود: محفلی که معطر به عطر پاک شهداست، به ویژه در مکان و محلی که یکی از خانواده‏های پنج شهید که عزیزان خود را برای حفظ مبانی دین و ارزش‏های قرآنی و اسلامی تقدیم کرده است، تامل آدمی را برانگیخته و هر انسانی را تحت تاثیر قرار می‏دهد.

وی وجود چنین خانواده‏ای در این روستا که مقام عظمای ولایت این عزیزان را به حضور پذیرفته و شخصا نیز مورد توفیق قرار داده است، را مایه عزت، سربلندی و افتخار ایران اسلامی و صبوری آنان را قابل تحسین دانست.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: فرهنگ ایثار و شهادت به واسطه جایگاه و شأنی که خداوند متعال در قران کریم برای آن قائل شده است، از بزرگ‏ترین ارزش‌های فرهنگ ما محسوب می‏شود.

فرماندار دماوند افزود: امروز اگر ایران اسلامی در اوج اقتدار، صلابت و پایداری است؛ به واسطه وجود پرخیر و برکت شهدا، وحدت و انسجام ملی و رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب است.

دبیر یادواره شهدای شهرستان دماوند افزود: نخستین و آخرین وصیت شهدای این دیار توجه و پشتیانی از ولی امر مسلمین بوده و هست که باید با تمام وجود وصایای ارزنده آنان را سرلوحه اعمال و رفتار خود قرار دهیم و به عنوان رهروانی راستین ادامه دهنده راه پرفروغ آنان باشیم.

روستای شهیدپرور جورد با تقدیم 37 شهید، هفت آزاده و 50 جانباز بالای 25 درصد در راه اسلام و حراست از ارزش‏های انقلاب و دین بزرگی خود را ثابت کرده است.

وجود خانواده شهید سجادیان که پنج تن از اعضای خانواده آنان به درجه رفیع شهادت نایل شده‏اند، عظمت این روستا را بیش از پیش نمایان می‏سازد.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول