اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس

یادواره شهدای زرند برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فضایی آکنده از معنویت هیجدهمین یادواره شهدای سرافراز شهرک باب‌تنگل قدمگاه زرند در مسجد ابوالفضل (ع) این منطقه برگزار شد.

یادواره شهدای زرند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فضایی آکنده از معنویت هیجدهمین یادواره شهدای سرافراز شهرک باب‌تنگل قدمگاه شهرستان زرند در مسجد ابوالفضل (ع) این منطقه برگزار شد.

حجت‌الاسلام ربانی از روحانیان استان کرمان در این آیین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ملت ایران وفاداری خود را در هشت سال دفاع مقدس در مقابل سیل عظیم دشمنان به اثبات رساندند.

وی ولایتمداری را از ویژگی‌های بارز شهدا دانست و افزود:  شهدای والامقام نیز با تقدیم جان خود راه با عزت زیستن را به ما نشان دادند و عزت و سربلندی امروز ما در سایه فداکاری و ایثار شهدا است.

ربانی زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را به منزله تجلیل از  ایثارگری‌های شهدا گرانقدر دانست و ابراز داشت: شهدا با تبعیت و پیروی از ولی‌زمان به درجات عالی رسیدند.  

برگزاری یادواره شهدا خیابان ابوذر زرند

به گزارش فارس یادواره 135 شهید سرافراز محله خیابان ابوذر شهرستان زرند با حضور پرشور اقشار مختلف مردم شهیدپرور برگزار و یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شد. 

عبدالمجید زمانی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند در این آیین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام طی هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات با اخلاص و ولایتمداری توانستند بزرگ‌ترین ارتش صدام بعثی را به ذلت و خواری بکشانند.

وی افزود: رزمندگان ایران اسلامی طی هشت سال دفاع مقدس با درس گرفتن از قیام حضرت امام حسین (ع) کشور و نظام را به پیروزی رسانده و پرچم اسلام را به اهتزاز درآوردند به طوری که انقلاب ما نمونه بارز و الگویی برای آزادگان جهان شده است.

زمانی افزود: اکنون وظیفه ما بسیار سنگین است و موظفیم که در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

محمود زارعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای سرافراز افزود: شهرستان زرند 537 لاله پرپر شده و یک هزار و 700 جانباز و 126 آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و افتخار داریم که شهرستان زرند درباره برگزاری یادواره شهدا رتبه نخست استان کرمان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول