اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه آزاد گچساران:

اهانت‌ها ناشی از فروپاشی دیکتاتوری غرب است

خبرگزاری فارس: در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر بزرگ جهان بشریت حضرت محمد(ص) دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در بیانیه‌ای این اسائه ادب و اهانت بی‌شرمانه و غیرانسانی را محکوم کردند و این اهانت‌ها را ناشی از فروپاشی دیکتاتوری غرب دانست.

اهانت‌ها ناشی از فروپاشی دیکتاتوری غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، در پی اهانت به ساحت پیامبر اسلام، دانشگاه آزاد اسلامی گچساران امروز و در بیانیه‌ای این اسائه ادب را محکوم کرده و خواهان برخورد با عوامل اصلی و پشت ‌پرده آن شد.

در این بیانیه که در جمع دانشجویان این واحد دانشگاهی قرائت شد، آمده است: در حالی که موج بیداری اسلامی و گسترش مخالفت با رژیم جهانخوار صهیونیسم و آمریکا در تمام منطقه طنین‌انداز شده است، دشمنان اسلام در جبهه کفر و نفاق این بار نیز در اقدامی زشت، نفرت‌انگیز و نابخردانه به مقدسات بزرگترین و کامل‌ترین دین الهی و اسلام عزیز اهانت کردند.

آمریکایی‌های صهیونیست و صهیونیست‌های آمریکایی این بار با تولید و پخش فیلمی موهن علیه بزرگ‌ترین آفریده خداوند به ساحت نورانی و مقدس پیامبر اعظم(ص) اهانت کردند و قلب تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را به درد آوردند.

در ادامه این بیانیه آورده شده: ما بر این باوریم که بروز رفتارهایی چنین مغرضانه از سوی استکبار ناشی از گسترش انوار بیداری اسلامی در منطقه و فروپاشی رژیم‌های وابسته دیکتاتوری غرب است.

در این بیانیه که با شعار «الله اکبر» و «اشهد ان محمد رسول‌الله» این دانشجویان تأیید می‌شد، افزوده شده است: دانشگاه آزاد اسلامی با محکوم نمودن این اقدام غیرانسانی مدعیان دروغین حقوق بشر، اعلام می‌دارد؛ اتخاذ چنین راهبردهایی نه تنها تأثیری در کم شدن اتحاد امت واحده اسلامی نخواهد داشت، بلکه موجب گسترش بیداری اسلامی و در هم ریختن پایه‌های سست استکبار خواهد شد.

در انتهای این بیانیه ضد استکباری و ضد صهیونیستی آمده است: کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه با الهام گرفتن از بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با اظهار تأسف از سکوت مجامع بین‌المللی، ضمن محکوم کردن این هتاکی‌ها، خواستار حرکت هوشمندانه و قاطعانه تمامی آزادگان و مسلمانان در مقابل جهان کفر و استکبار هستند و از مردم آزادی‌خواه به ویژه قشر فرهیخته و دانشگاهی می‌خواهد این اعمال ضد ‌دین، ضد علم و منطق را محکوم و به وظیفه علمی و به رسالت دینی خود در قبال این اقدامات موهن عمل کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول