اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رژه نیروهای مسلح

اقتدار نظام اسلامی در کاشان به نمایش درآمد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح مستقر در کاشان با اجرای مراسم رژه، گوشه‌ای از عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.

اقتدار نظام اسلامی در کاشان به نمایش درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، فرمانده بسیج مقاومت سپاه کاشان پیش از ظهر امروز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به نقش‌آفرینی رزمندگان این شهرستان در لشکرهای عملیاتی و مردم  کاشان در پشتیبانی از جنگ اظهار داشت: این شهرستان با تقدیم یک‌هزار و 700 شهید و صدها جانباز و ایثارگر نقش مؤثری در هشت سال دفاع مقدس داشتند.

جواد نائینی افزود: کاشان در دوران دفاع مقدس چه در خط مقدم جبهه و چه در پشت جبهه و پشتیبانی از جنگ نقش تعیین‌کننده‌ای را برعهده داشت به گونه‌ای که این خطه افتخار مقام اول پشتیبانی از جنگ را به خود اختصاص داد.

به گفته وی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امروز در دفاع از اسلام و قرآن از جان خود گذشته‌اند تا در صورت کوچک‌ترین تعرضی به کشور جواب دندان‌شکنی به دشمن بدهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تأکید کرد: انقلاب اسلامی در آینده نزدیک در جهان فراگیر می‌شود و پرچم «لا اله الا الله» در سراسر گیتی به اهتزاز درمی‌آید و قلب همه جهان متوجه جمهوری اسلامی می‌شود.

وی همچنین، تهدیدهای دشمن را بی‌اثر دانست و با اشاره به مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل چگونه می‌خواهد در مقابل جمهوری اسلامی ایستادگی کند که پیش از این در برابر مردم مسلمان غزه تن به شکست داده است. 

نائینی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی 33 سال است در تحریم دشمنان اسلام قرار دارد و آنها همواره تحریم‌های خود را علیه جمهوری اسلامی اعمال کرده‌اند، اما هیچگاه نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند.

این مسئول با اشاره به اعتراف صریح آمریکا مبنی بر اینکه هرجا ندای جمهوری اسلامی طنین‌انداز شده آمریکا شکست خورده است گفت: ما شکست‌های پیاپی آمریکا در منطقه را زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) می‌دانیم.

نائینی اهانت به پیامبر اسلام را محکوم و عنوان کرد: دنیا بداند ما پیامبران الهی را پیامبران اولوالعزم دانسته و پیامبرانی چون حضرت آدم، نوح، عیسی، موسی و محمد(ص) را حبیب خدا دانسته و اعتقاد داریم حضرت موسی(ع) یکی از یاوران حضرت مهدی(عج) است.

وی در ادامه با اشاره به فتنه جدید دشمن داخلی تصریح کرد: مواظب باشید دشمن داخلی، حرف دشمن خارجی را می‌زند و آنها فتنه‌گران سال 88 هستند که برای همه شناخته شده و امروز در حال بدعت‌گذاری در دین با هدف ضربه زدن به اسلام هستند.

به گفته این مسئول برگزاری عاشورا و رمضان در ماه‌های شمسی از جمله بدعت‌هایی است که دشمنان اسلام بعد از شکست در جبهه جنگ نرم فضای مجازی به آن متوسل شده‌اند و قصد دارند با این حربه جوانان را به انحراف بکشند.

فرمانده ناحیه مقاومت کاشان گفت: جوانان و ملت اسلامی ایران باید هوشیار باشند و از رهنمودهای مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و حوزه علمیه قم راهنمایی بگیرند.

نائینی یادآور شد: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون هر روز با ترفند جدیدی برای انحراف انقلاب اسلامی تلاش کرده، اما هیچگاه نتوانسته به اهداف شوم خود برسد.

نیروهای ارتش جمهوری اسلامی، نیروهای نظامی، مقاومت، نیروی انتظامی، ‌گردان‌های الزهرا، عاشورا، امام حسین(ع) و همچنین گردان حرفه‌ای تیپ، گردان تکاور، گردان توپخانه، گردان ادوات، گردان جنگ نوین و تجهیزات، گردان پدافند، گردان پشتیبانی، گردان بهداری و گردان مخابرات با تجهیزات کامل در مراسم رژه امسال در میدان 15 خرداد کاشان از مقابل قرآن و جایگاه ویژه رژه رفتند.

انتهای پیام/ن10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول