اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی پدافند جنوب غرب کشور:

استکبار جهانی از توان نظامی نیروهای مسلح ایران هراس دارد

خبرگزاری فارس: مسئول عقیدتی سیاسی پدافند جنوب غرب کشور گفت: استکبار جهانی امروز از اقتدار و توان نظامی نیروهای مسلح ایران هراس دارد.

استکبار جهانی از توان نظامی نیروهای مسلح ایران هراس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام محمد عباسی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در این شهرستان طی سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: جنگ تحمیلی به معنای واقعی کلمه تحمیلی بوده و نبردی نابرابر میان رزمندگان ما و کشورهای غربی بود.

وی تصریح کرد: در این جنگ نابرابر، دشمن بعثی با بهره جستن از پشتیبانی و حمایت جمعی از کشورهای غربی و به خصوص آمریکا، خیال واهی بسیاری برای وطن ما داشت اما ایستادگی و از جان‌گذشتگی نیروهای رزمنده ایران اسلامی با توسل به ائمه اطهار(ع) باعث شد دشمنان، شکست سختی بخورند.

مسئول عقیدتی سیاسی پدافند جنوب غرب کشور خاطرنشان کرد: پیروزی و سربلندی ما مدیون دلاوری‌ها و ایثارگری‌ها رزمندگان اسلام بود که همه وجود خود را در برابر گلوله‌های دشمن قرار دادند تا جان و ناموس کشور به دست بیگانگان نیفتد.

وی در ادامه با اشاره به یاری مخفی برخی کشورها به صدام گفت: در زمان جنگ برخی کشورها به طور کاملا مشهود از رژیم بعثی حمایت می‌کردند اما کشورهایی نیز بودند که به طور نامحسوس از آنها حمایت می‌کردند به طور مثال وقتی لوله‌های ضد هوایی ما بر اثر شلیک خم شده و آن را برای تعمیر به دست آنها می‌سپردیم، این دستگاه‌ها را نیز به ما بر نمی‌گرداندند.

عباسی ادامه داد: با رشادت‌های نیروهای حاضر در خط مقدم توانستیم بر دشمن تا بن‌دندان مسلح پیروز شویم و پس از آن با تلاش و کوشش در عرصه‌های مختلف، توان دفاعی و نظامی خود را ارتقا دادیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حال با توجه به پیشرفت‌های بسیاری که در این عرصه‌ها داشته‌ایم، توان بسیار بالایی در دفاع از مرز و بوم اسلامی خود داشته و دشمنان، امروز از اقتدار نیروهای نظامی ما هراس دارند.

* رژه غرور‌آفرین نیروهای مسلح در بهبهان

نیروهای مسلح در بهبهان در نخستین روز از هفته دفاع مقدس اقتدار غرور‌آفرین خود را به همه نشان دادند. به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز در بهبهان برگزار شد.

در ابتدای مراسم و هنگام ورود مسئولان به محل اجرای رژه، مراسم ویژه‌ای اجرا شده و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، این افراد وارد جایگاه شدند.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان ارشد بهبهان و مردم این شهرستان برگزار شد، یگان‌هایی نمونه از نیروهای نظامی و انتظامی ضمن عبور از جلوی جایگاه و ادای احترام به قرآن‌کریم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، اقتدار غرورآفرین خود را به نمایش گذاشتند.

یگان‌های شرکت‌کننده در رژه با هماهنگی و نظم کامل خود ضمن دریافت تحسین‌های مردم و مسئولان، آمادگی مردم برای دفاع از ایران و انقلاب اسلامی را اعلام کردند.

شایان ذکر است محل برگزاری رژه نیروهای مسلح مانند سال‌های گذشته در خیابان شهید پیروز و در جوار مرقد متبرک شاهزاده حسین (ع) بههبان برگزار شد.

مسیر رژه این یگان‌های نمونه نیز با ازدحام و حضور گسترده مردم در هر سن و قشری روبه‌رو بود که این امر مسئولیت نیروهای نظم‌دهنده به مراسم را سخت‌تر می‌کرد.

نظم و نحوه برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح به گونه‌ای بود که بارها باعث تحسین مردم شده و آنها با فرستان صلوات بر رسول‌الله (ص) این نیروها را بدرقه می‌کردند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول