اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو خبرگان رهبری:

اهانت به ساحت پیامبر اعظم(ص) یک تست سیاسی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر، اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام را یک تست سیاسی برای قلع و قمع و بلوکه کردن اموال مسلمانان در مناطق اروپایی عنوان کرد.

اهانت به ساحت پیامبر اعظم(ص) یک تست سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، آیت‌الله سیدصابر جباری صبح امروز در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان اینکه افراط و تفریط در هر جریانی اشتباه است، به اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: کیفیت‌بخشی به محصولات داخلی و عرضه مناسب‌تر کالاها می‌تواند راه حل موثری در حمایت از تولیدات داخلی و کمک به اقتصاد کشور باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رشد اسلام‌خواهی در غرب اشاره کرد و گفت: این موضوع باعث شده تا دشمنان جور دیگری وارد میدان شوند و بیم این می‌رود که قرآن‌سوزی‌ها، اهانت‌ها و کاریکاتور کشیدن‌ها بهانه‌ای شود تا مسلمانان غربی از سوی نژادپرستان مورد آزار و اذیت قرار بگیرند.

آیت‌الله جباری به موضوع اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: این موضوع، مساله ساده‌ای نیست که یک کارگردان بگیرند و فیلم بسازند بلکه جریانات بزرگی را در پشت صحنه دارد.

وی افزود: با جنجال غربی‌ها و آشوب‌های بی‌ادبانه عده‌ای مزدور، احتمال می‌دهم یک تست سیاسی در حال جریان است تا مسلمانان را از مناطق اروپایی قلع و قمع و بسیار محدود و حتی اموالشان را بلوکه کنند.

امام جمعه بهشهر در پایان بیانات خود از بصیرت و آگاهی مسلمانان گفت و اینکه تحریم‌ها، تهدیدها و اهانت‌ها هرچند نگرانی‌هایی را در پی دارد اما یک آزمون برای ملت‌های مسلمان است که همیشه به وحدت بیشتر بین شیعه و سنی و ملت‌های مسلمان ختم می‌شود.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول