اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

مسئولان نسبت به افزایش سطح تعلیم و تربیت اهتمام ورزند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند و مسئولان باید نسبت به افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت اهتمام ورزند.

مسئولان نسبت به افزایش سطح تعلیم و تربیت اهتمام ورزند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس در واقع حدیث ماندگاری ایثار و پایداری رزمندگان بود که موجبات موفقیت ایران اسلامی را فراهم کردند.

وی افزود: ثبات قدم از مهم‌ترین دلایل موفقیت رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود و اگر در ابتدای جنگ دست‌های خود را بالا می‌بردیم به این عظمت دست پیدا نمی‌کردیم و امروز تمام دنیا به ابهت ایران اسلامی پی برده‌اند.

امام جمعه جم خاطر نشان کرد: یاد خدا نیز از دیگر عوامل پیروزی رزمندگان اسلام بود و اطاعت از دستورات ولایت فقیه و تبعیت از رهبری نیز از جمله عوامل اساسی پیروزی رزمندگان بوده است.

گنجی به سایر عوامل موفقیت رزمندگان نیز اشاره کرد و گفت: حفظ وحدت نیروهای مسلح نیز عامل مهمی بود و تمام ابرقدرت‌ها دست به دست هم دادند تا بر ایران اسلامی غلبه کنند که موفق نشدند.

وی اضافه کرد: دبیر کل وقت سازمان ملل در سال 1370 عراق را به عنوان متجاوز و آغازگر جنگ معرفی کرد و این مسئله موجب حقانیت ایران در مجامع بین‌المللی شد.

امام جمعه جم با بیان اینکه به فرموده امام راحل در جنگ ابهت 2 ابرقدرت دنیا را در هم شکستیم افزود: همواره باید یاد دوران دفاع مقدس را گرامی بداریم.

گنجی به آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و یادآور شد: اول مهر آغاز سال تحصیلی و آغاز بهار علم و دانش است و مسئولان باید نسبت به افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت اهتمام ورزند.

وی افزود: بیشتر بار تعلیم و تربیت بر دوش معلمان است و مسئولان و متولیان باید تلاش کنند تا آینده‌سازان ایران اسلامی به طور صحیح و اصولی و به شکل اسلامی تربیت شوند.

گنجی به سالروز شکست حصر آبادان اشاره کرد و اظهار داشت: در این عملیات با رمز " نصرمن‌الله و فتح قریب" بر دشمن یورش بردیم و موفق به شکست حصر آبادان شدیم که این مهم با دستور حضرت امام(ره) و در عملیات مهم ثامن‌الائمه (ع) محقق شد.

وی به توطئه جدید استکبار اشاره کرد و گفت: اهانت به مقدسات از توطئه‌های جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی است که البته بدون تردید باز هم با شکستی تلخ مواجه می‌شوند.

گنجی خاطر نشان کرد: استکبار به دنبال شکست‌های پیاپی در کشورهای اسلامی به این اهانت‌ها دست زده که آتش آن دامن خود آمریکایی‌ها را خواهد گرفت.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول