اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

پیشرفت‌های امروز کشور از دستاوردهای دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: پیشرفت‌های امروز ما از دستاوردهای دفاع مقدس و ایثار رزمندگان در آن روزها است.

پیشرفت‌های امروز کشور از دستاوردهای دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر مراد اسماعیلی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ملایر همزمان با هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب دشمنان درصدد براندازی نظام نوپای انقلاب بر آمدند و بعد از مدت کوتاهی که مردم طعم پیروزی انقلاب را چشیده بودند جنگ نابرابر هشت ساله را علیه ملت ایران طراحی کردند.

وی با بیان اینکه در این جنگ نابرابر تمام دنیا و در صدر آن استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب بسیج شده بودند، افزود: در این راستا تمام تجهیزات مدرن و نوآوری‌های دشمن در اختیار ارتش عراق قرار گرفت و این کشور ملت مظلوم ما را مورد هجومی نابرابر قرار داد با این تصور که انقلاب اسلامی را از بین ببرد و خاک کشورمان را از آن خود کند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: از همان ابتدای جنگ ملت از خود گذشته کشورمان با توکل بر خدا و اتکا به داشته‌ها وارد میدان هشت سال دفاع مقدس شد و با اقتدار در برابر این جنگ بین‌المللی ایستاد.

وی ابراز داشت: صدام و نیروهایش به این مطمئن بودند که ایران از آن دشمن است و صدام در مصاحبه خود به خبرنگاران گفته بود که ادامه مصاحبه‌اش را در تهران به دنیا مخابره می‌کند اما با اتحاد و قدرت نیروهای سپاه و ارتش و نیروهای مردمی تمام اهداف شوم دشمن بی‌ثمر ماند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه رمز دفاع مقدس توکل برخدا و گذشت و ایثار مردان و زنان این مرز و بوم بوده‌ است، افزود: این دفاع جانانه باعث عبرت دنیا شد که ملت ایران ملتی مقاوم و پایدار در برابر تمام مشکلات است.

وی در ادامه به عوامل پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن اشاره کرد و گفت: وجود رهبری الهی که مانند کوه در برابر ابرقدرت‌های دنیا ایستاد و به عنوان اسوه و حیات معنوی برای رزمندگان بود که با دستورات و فرمان‌های الهی‌اش به رزمندگان در جبهه‌ها امید می‌بخشید.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر روحیه جهاد و ایثار و شهادت مبتنی بر آموزه‌های دینی، نوع مدیریت جنگ و نو‌آوری فرماندهان، وحدت و انسجام، وفاق اجتماعی مردان و زنان کشور، حضور جوانان ولایتمدار و داوطلب و پشتوانه محکم مردمی را از دیگر عوامل موفقیت در پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس عنوان کرد.

وی در ادامه به دستاوردهای دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: دستاوردهای دفاع مقدس در عرصه‌های فرهنگی، علمی، سیاسی و بین‌المللی بر کسی پوشیده نیست و مهم‌ترین دستاورد بین‌المللی آن این بود که به دنیا اثبات کردیم که با نام اسلام و تمسک به آموزه‌های دین و ولایت می‌توان در برابر همه قدرت‌های شیطانی ایستاد.

اسماعیلی مقاومت ملت لبنان در جنگ‌های 33 روزه و دیگر جنگ‌ها در برابر اسرائیل و بیداری امروز ملت‌های عربی و اسلامی را نشأت گرفته از راه امام و دفاع هشت سال ملت ایران در جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: با این جنگ هشت ساله نه تنها انقلاب اسلامی ساقط نشد بلکه هر روز بر عظمت کشورمان افزوده می‌شود.

وی اظهار داشت: امروز بارگاه امام خمینی (ره) به حریم دل‌های عاشق در سراسر کشور و دنیا تبدیل شده و این در حالی است که از سردمداران ظلم که به نام آزادی و دموکراسی به ملت‌های مظلوم حمله می‌کنند نامی جز خواری و بدبختی باقی نخواهد ماند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در پایان خاطرنشان کرد: تحریم و جنگ‌های روانی دشمن و ایجاد مشکلات اقتصادی هرگز ملت ایران را نسبت به انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌ها دلسرد نخواهد کرد و امروز به فضل خدا کشورمان در قدرت نظامی، انرژی هسته‌ای، رتبه‌های علمی و... حرف اول را در منطقه می‌زند و کشورمان در این زمینه‌ها به کانون توجه در دنیا تبدیل شده است.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول