اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

غرب با اهانت به پیامبر (ص) آخرین میخ را بر تابوت خود کوبید

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: غرب با طراحی توطئه آمریکایی صهیونیستی در اهانت به نبی مکرم اسلام آخرین میخ را بر تابوت مرگ خود کوبید.

غرب با اهانت به پیامبر (ص) آخرین میخ را بر تابوت خود کوبید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری بیله‌سوار اظهار داشت: هنوز آتش خشم ملت‌های مسلمان جهان از ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم خاموش نشده بود که این بار نشریه سخیف فرانسوی با انتشار کاریکاتور‌های موهن علیه پیامبر (ص) نشان داد چقدر با اندیشه‌های کوتاه‌بینانه زندگی می‌کند و این امر بیانگر این است که عمر آمریکا و صهیونیسم به سر آمده است.

وی در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه مبنی بر اینکه مسلمانان این کشور اجازه تظاهرات علیه این نشریه را ندارند، گفت: این کشور بیشترین میزان مسلمانان را در بین کشورهای اروپایی به خود اختصاص داده و همین امر نشان می‌دهد که غرب چقدر آزادی بیان و حقوق بشر را به بازی گرفته است.

این مسئول از همه مسلمانان خواست در مقابل این اعمال سخیف ساکت ننشینند چرا که آمریکا و صهیونیسم آخرین نفس‌های خود را می‌کشند و باید به قعر جهنم هلاکت سقوط کنند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار در ادامه به طراحی توطئه‌های بی‌شمار علیه مقدسات اسلام در غرب اشاره کرد و افزود: صهیونیسم با این عمل خود نشان داد چقدر از همه گیر شدن اسلام در جهان واهمه دارد.

وی وظیفه همه ادیان و مسلمانان را خروش علیه صهیونیسم جهانی اعلام کرد و ابراز داشت: وظیفه هر انسانی است که با آگاهی کامل در مقابل شیطنت‌های دشمنان ادیان آسمانی و تخریب مذاهب اسلامی بر اساس عقل و منطق مقابله کرده و رضایت خداوند تبارک و تعالی را جلب کند.

زیبانژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک آغاز دهه کرامت و میلاد پر برکت کریمه اهل وجود بارگاه شریفین حضرت معصومه و امام رضا (ع) را در خاک مقدس ایران غنیمت بزرگ برای کشور اعلام کرد و این دو شهر را مقدس‌ترین شهر برای ملت ما اعلام کرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول