اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گچساران عنوان کرد

استقبال 7 مسجد گچساران از طرح مسجدمحوری کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران گفت: در راستای شناسایی نیازمندان واقعی جامعه و کمک به آنها، هفت مسجد در گچساران از طرح حمایتی مسجدمحوری کمیته امداد استقبال کرده‌ است.

استقبال 7 مسجد گچساران از طرح مسجدمحوری کمیته امداد

امرالله فروزنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برخی از نیازمندان واقعی در جامعه وجود دارند که به منظور دریافت خدمات به کمیته امداد و یا نهادهای حمایتی مراجعه نمی‌کنند.

وی بیان داشت: طرح مسجدمحوری یکی از طرح‌های حمایتی کمیته امداد در راستای شناسایی محرومان جامعه است.

فروزنده ادامه داد: در این طرح ائمه جماعات مساجد و ساکنان محلات به شناسایی محرومان و خیرین می‌پردازند.

مساجد محور حرکت‌های عبادی، اجتماعی و سیاسی است

وی با اشاره به برخی خدمات ارائه شده در این طرح به نیازمندان و با بیان اینکه در این طرح و در راستای حل مشکلات مستمندان گام‌های مؤثری برداشته می‌شود از آمادگی کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران نسبت به اجرای طرح مسجد‌محوری در تمامی مساجد این شهرستان خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران ابراز داشت: در این طرح نیازمندان در حوزه هر مسجد شناسایی و مبالغ جمع‌آوری شده با نظارت امام‌ جماعت همان مسجد در بین نیازمندان هزینه می‌شود.

فروزنده معتقد است مساجد به عنوان پایگاه اصلی و محور حرکت‌های عبادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه بوده که لازم است بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: در سخنان مقام معظم رهبری نیز مساجد به عنوان کانون فعالیت‌های مردمی و امام‌ جماعت به عنوان محور این حرکت معرفی شده است.

فروزنده تقویت جایگاه امامان جماعت مساجد، ترویج و تقویت سنت‌های حسنه الهی، ارتباط و تعامل هدفمند اقشار مردم با مسجد و امام جماعت را از اهداف برگزاری طرح حمایتی مسجدمحوری در کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد.

وی اجرای طرح مسجد محوری فعالیت‌های کمیته امداد را زمینه‌ مناسب و مطلوبی برای شناسایی نیازمندان واقعی در محله‌های مختلف شهر و در روستاها دانست.

مدیر کمیته امداد گچساران ابراز داشت: با نظارت این نهاد و روحانیون و امامان جماعات، اهداف و برنامه‌های مدنظر برای پوشش کامل نیازمندان در گچساران اجرایی می‌شود.

فروزنده گفت: در گچساران هیئت امنای هفت مسجد از طرح مسجدمحوری کمیته امداد امام خمینی(ره) استقبال کرده‌اند.

وی افزود: طرح مسجدمحوری در مساجد امام هادی(ع) کوی 108 دستگاه، امام خمینی(ره) کوی کارکنان، امام علی(ع) پانصد دستگاه، امام حسن مجتبی(ع) کوی رادک، امام حسین(ع) طالقانی، امام حسن مجتبی(ع) باغ فردوس و امام سجاد(ع) محله لبنان اجرایی شده است.

فروزنده با بیان اینکه برای اجرا شدن طرح مسجدمحوری در تمامی مساجد و محله‌ها جلسات متعددی با هیئت امنای مساجد برگزار شده است، از مردم و خیرین خواست تا برای اجرای موفق این طرح با کمیته امداد همکاری مطلوبی داشته باشند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول