اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

اکرام ایتام و اطعام نیازمندان از اولویت‌های کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکرام ایتام و اطعام نیازمندان از اولویت‌های اصلی کمیته امداد این استان است.

اکرام ایتام و اطعام نیازمندان از اولویت‌های کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد درباره اکرام ایتام و نیازمندان اظهار کرد: افتخار همنشینی و همراهی با نیازمندان و ایتام که در قرآن کریم و همه احادیث مورد تاکید قرار گرفتند از برنامه‌های مهم کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد 55 هزار و 195 نفر در ماه مبارک رمضان از سفره‌های افطاری که با همکاری خیرین و انسان‌های نیکوکار اجرا شد، اطعام شدند.

این مسئول حمایتی در کهگیلویه و بویراحمد با تشریح عملکرد این نهاد در ماه مبارک رمضان ادامه داد: اعتبار اطعام این افراد بالغ بر یک‌میلیارد و 693 میلیون ریال بوده است.

فرهادی گفت: اطعام نیازمندان و اکرام ایتام از اولویت‌های مهم کمیته امداد به ویژه در ماه مبارک رمضان است.

وی اطعام نیازمندان را به دو صورت غذای گرم و سبد کالا عنوان کرد و ابراز داشت: تعداد 7 هزار و 323 نفر از مددجویان، دانش‌آموزان و افراد خانواده شهدا و ایثارگران در مراسم افطاری‌های کمیته امداد شرکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین با اشاره به اطعام مددجویان در منزل، گفت: تعداد 12 هزار و 281 خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد این استان شامل 47 هزار و 872 نفر، غذای گرم و سبد کالا در منزل دریافت کردند.

فرهادی تصریح کرد: 21 هزار و 946 پرس غذای گرم و 80 هزار و 638 کیلو مواد غذایی به صورت سبد کالا بین مددجویان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به طرح اکرام ایتام و اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان تعداد 55 هزار و 195 نفر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان در این ماه اطعام شدند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول