اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد مازندران خبر داد

راه‌اندازی 300 پایگاه برای جشن عاطفه‌های مازندران

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: برای جشن عاطفه‌های امسال 300 پایگاه در میدان‌های اصلی شهری مازندران برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

راه‌اندازی 300 پایگاه برای جشن عاطفه‌های مازندران

حسن قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره برگزاری جشن عاطفه‌ها همزمان با بازگشایی مدارس اظهار داشت: جشن ملی عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور به مدت سه روز در مازندران نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز پنج مهر در مدرسه‌ها این جشن برگزار می‌شود، تصریح کرد: دانش‌آموزان در این روز با مشارکت در جشن عاطفه‌ها با شرکت کردن در یک کار خیر و نوع‌دوستانه با همکلاسی‌هایشان، تمرین ایثار و انفاق می‌‌کنند.

این مسئول با اعلام اینکه در روز ششم مهر نیز جشن با مشارکت مردم به صورت سراسری و ملموس‌تر در سطح جامعه برگزار می‌شود، گفت: در میدان‌های اصلی شهر نیز پایگاه‌های کمیته امداد استان برای رساندن مهر و عاطفه مردم خیر مازندران برای فرزندان دانش‌آموز این استان که نیازمندی‌های را دارند، برگزار می‌شود.

مدیر مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مازندران با اشاره به اینکه مردم نوع‌دوست و خداشناس مازندران در روز جمعه هفتم مهرماه نیز در مصلاهای نماز جمعه صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی را برای دانش‌آموزان نیازمند در قالب جشن عاطفه‌ها دارند، ابراز داشت: برای جشن عاطفه‌های امسال 300 پایگاه در میدان‌های اصلی شهری برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

قربانی با اعلام اینکه در کنار صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها برای دانش‌آموزان، صندوق‌هایی نیز برای کمک به دانش‌آموزان زلزله‌زده آذربایجان شرقی درنظر گرفته شده، تصریح کرد: 3 هزار مدرسه و پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان مازندران وجود دارد که جشن عاطفه‌ها در تمام مدارس برگزار می‌شود.

وی از تهیه 700 هزار پاکت ویژه جشن عاطفه‌ها در استان خبر داد و یادآور شد: این پاکت‌ها در بین دانش‌آموزان و بسیجیان سراسر استان برگزار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی تهیه شده و دانش‌آموزان و بسیجیان می‌توانند کمک‌های خود را در قالب پاکت‌های هدیه اهدا کنند.

مدیر مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مازندران از جمع‌آوری 600 میلیون تومان کمک‌های مردمی و دانش‌آموزی در قالب جشن عاطفه‌ها در سال گذشته خبر داد و اذعان داشت: 320 میلیون تومان نیز برای زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی از سوی مردم خیر مازندران جمع‌آوری شده است.

قربانی در پایان با اشاره به راه‌اندازی سامانه صدقه تلفنی 4050 خاطرنشان کرد: تاکنون یک میلیون تومان از طریق این سامانه جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول