اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد لردگان خبر داد

افزایش 27.5 درصدی کمک‌های مردمی در لردگان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لردگان گفت: میزان صدقات جمع‌آوری شده در این شهرستان نسبت به سال گذشته 27.5 درصد افزایش یافته است.

افزایش 27.5 درصدی کمک‌های مردمی در لردگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدحسین ذیلابی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: 40 نفر از کارکنان این نهاد در مجموع 7 میلیون ریال از حقوق خود را به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اهدا کردند.

وی در ادامه از شرکت 200 نفر از فرزندان مددجویان این کمیته در کلاس‌های آموزش فنی و حرفه‎ای خبر داد و گفت: هنرجویان در این دوره‌های آموزشی سرمه‌دوزی، کامپیوتر، قلمکاری، کیف‌دوزی، و آرایشگری آموزش می‎بینند.

ذیلابی همچنین با اشاره به کمک یک میلیارد و 600 میلیون ریالی مردم خیر لردگان به کمیته امداد، افزود: مردم خیر این شهرستان در پنج ماهه گذشته بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال در قالب صدقات به کمیته امداد اهدا کردند.

مدیر کمیته امداد شهرستان لردگان خاطرنشان کرد: میزان صدقات جمع‌آوری شده در این مدت نسبت به سال گذشته 27.5 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه همزمان با عید سعید فطر امسال نیز 506 میلیون ریال در قالب فطریه جمع‌آوری شد، خاطرنشان کرد: تاکنون 422 میلیون ریال کمک در قالب اطعام، افطاری و کمک به نیازمندان از سوی مردم به حساب کمیته امداد واریز شده است.

ذیلابی با اشاره به کمک به ازدواج 120 زوج جوان تحت حمایت در این شهرستان، گفت: در پنج ماهه گذشته به 120 زوج در شرف ازدواج کمک هزینه تامین جهیزیه و کمک هزینه ازدواج اهدا شده است.

وی افزود: از این تعداد 60 نفر جهیزیه دریافت کردند، 40 نفر هدیه نقدی ازدواج گرفتند و 20 نفر نیازمند هم به صورت موردی کمک هزینه تامین جهیزیه دریافت کردند.

ذیلابی ادامه داد: در این مدت 110 نفر از پسران خانواده‌های تحت حمایت نیز از معافیت خدمتی بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان لردگان یادآور شد: 198 فقره تسهیلات کارگشایی هم به نیازمندان این شهرستان پرداخت شده است.

وی همچنین از کمک 22 میلیون ریالی یک فرد خیر در شهرستان لردگان خبر داد و گفت: این فرد خیر با هدف کمک به نیامندان و تهیه و توزیع ارزاق بین خانواده‌های تحت حمایت اقدام به این کار خیر کرده است.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول