اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد چهارمحال و بختیاری:

6 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‎های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال افزون بر 6 میلیارد ریال کمک‌های مردمی به منظور کمک به نیازمندان در این استان جمع‌آوری شود.

6 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن سلیمی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی کارشناس مسئولان دانش‎آموزی این استان، اظهار داشت: جشن عاطفه‌های امسال با سال‌های گذشته متفاوت است، چراکه امسال برنامه‌ریزی‌های جدیدی به منظور ارتقای سطح کیفی برگزاری جشن عاطفه‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه مبلغ 50 میلیون ریال صرف هزینه چاپ پاکت‌های جشن عاطفه‌ها شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود مبلغ 6 میلیارد ریال کمک‌های مردمی به منظور کمک به نیازمندان جمع‌آوری شود.

سلیمی تصریح کرد: این جشن در سه روز متوالی از پنجم تا هفتم مهرماه برگزار خواهد شد و صدا و سیمای استان، مطبوعات، هیئت ورزش‌های همگانی در امر اطلاع‌رسانی به این جشن کمک خواهند کرد.

معاون مشارکت‎های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصوبات این نشست، گفت: برگزاری افتتاحیه جشن عاطفه‌ها در روز پنجم مهرماه در تمام مدارس استان، توزیع پاکت نامه‌ها بین دانش‌آموزان، توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده در هر مدرسه به دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه توسط مدیر و هماهنگی با صدا و سیما و خبرگزاری‌ها به منظور پوشش خبری و تبلیغی از مهم‌ترین مصوبات این جلسه است.

وی بر ضرورت کمک به نیازمندان جامعه تأکید کرد و گفت: احسان و نیکوکاری که گاه از آن به انفاق و صدقه تعبیر شده است، در شرع مقدس اسلام دارای جایگاهی بسیار والاست و آیات و روایات زیادی درباره اهمیت و آثار نیک آن و در مواردی پیامدهای منفی ترک آن وجود دارد.

سلیمی ادامه داد: در اسلام کمال و سعادت انسان بر دو پایه اصلی بنا شده که یکی نماز به عنوان عبادت و راز و نیاز با خداست و دومی کمک به نیازمندان به عنوان یک وظیفه مهم اجتماعی است.

جلسه هماهنگی کارشناس مسئولان دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری با حضور معاونین مشارکت‌های مردمی شهرستان‌ها و مناطق کمیته امداد امام خمینی(ره) و مدیر دانش‌آموزی استان برگزار شد و اعضای جلسه در رابطه با برگزاری جشن عاطفه‎ها بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول