اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد امام (ره) همدان:

150 نفر در کانون تابستانی کمیته امداد بهار فعالیت کردند

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: در سال جاری 150 نفر در کانون تابستانی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهار فعالیت کردند.

150 نفر در کانون تابستانی کمیته امداد بهار فعالیت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی نامدار ظهر امروز در مراسم اختتامیه کانون تابستانی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهار اظهار داشت: تعداد 150 نفر در کانون تابستانی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهار فعالیت کردند.

وی ادامه داد: در مجموع در سطح استان 19 کانون توسط این نهاد تشکیل شده بود که یک کانون با 150 نفر در 10 رشته به مدت دو ماه با 12 نفر مربی در شهرستان بهار فعالیت می‌کردند که از این تعداد 30 نفر در رشته رایانه موفق به دریافت مدرک معتبر از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان شده‌اند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان اضافه کرد: کانون‌های تابستانی در راستای غنی‌سازی و توانمندسازی دانش‌آموزان زیر پوشش هستند که باید به سمتی پیش رویم تا دانش‌آموزان با کسب رتبه‌های گوناگون در عرصه‌های مختلف بدرخشند.

وی تصریح کرد: در کنار این کانون‌ها اردوهای برون‌استانی نیز برگزار شده و دانش‌آموزان به استان‌های گیلان، مشهد، کردستان و البرز سفر کرده‌اند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول