اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کوهرنگ:

33 واحد مسکونی به مددجویان کوهرنگی واگذار شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کوهرنگ گفت: 33 واحد مسکونی مددجویی در این شهرستان بهره‌برداری و به مددجویان واگذار شد.

33 واحد مسکونی به مددجویان کوهرنگی واگذار شد

فریدون فاضلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: علاوه بر 33 واحد مسکونی واگذار شده به مددجویان این شهرستان، 22 واحد جدید نیز برای نیازمندان تحت پوشش خدمات این نهاد کلنگ‌زنی شد.

وی با اشاره به میزان اعتبارات صرف شده در راستای اجرای این طرح، گفت: برای تکمیل این تعداد واحد مسکونی در مجموع 11 میلیارد ریال هزینه شده است.

فاضلیان با اشاره به اهمیت و ضرورت ساخت مسکن مددجویان، افزود: بهره‌وری و کاهش هزینه مددجویان، آرامش و رفاه آن‌ها، حفظ عزت و کرامت، خوداتکایی و توانمندسازی و کاهش فاصله طبقاتی آنان از مهم‌ترین این اهداف محسوب می‎شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان کوهرنگ خواستار حمایت و کمک خیران در ساخت منازل مسکونی مددجویان شد و گفت: با تبلیغات و اطلاع‌رسانی که از طرق مختلف انجام پذیرفت شاهد استقبال چشمگیر خیرین در کمک‌رسانی به ایتام و مستمندان بودیم.

وی ابراز داشت: بدون شک در جامعه اسلامی و شیعی ما با توجه به داشته‌های غنی معنوی و دینی وجود چنین انسان‌هایی دور از ذهن نیست.

فاضلیان در ادامه با بیان اینکه کمک به نیازمندان و تلاش برای برطرف کردن مشکلات آن‌ها یکی از آموزه‌های مهم دین اسلام است، گفت: در آیات‌، روایات‌، سیره عملی ائمه و در کلام بزرگان دین‌ همواره به کمک‌رسانی و خدمت به مردم و به ویژه به محرومان جامعه سفارش شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف کمیته امداد در خدمات‌رسانی به نیازمندان ایجاد زمینه مناسب برای توانمندسازی آنان است، بر لزوم رسیدگی بیش از پیش، چشمگیر، مستمر و مداوم به آحاد مردم به ویژه محرومان توسط دستگاه‌ها و نهادها تأکید کرد.

فاضلیان توانمندسازی خانواده‌ها را یکی از اهداف برنامه‌ریزی ‌شده کمیته امداد برشمرد و گفت: مددجویان می‌توانند از شرایط و تسهیلات ارائه شده توسط کمیته امداد در بخش‌های مسکن، تحصیل و وام‌های خود اشتغالی در راستای خودکفایی خود و خانواده‌شان بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول