اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا خبر داد

استقرار 28 پایگاه جشن عاطفه‌ها در شهرستان نکا

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا گفت: 28 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهرستان نکا، کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها را جمع‌آوری می‌کنند.

استقرار 28 پایگاه جشن عاطفه‌ها در شهرستان نکا

سید موسی عمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: از 28 پایگاه در نظر گرفته در سطح شهرستان نکا، 25 پایگاه ثابت و سه پایگاه سیار است.

وی اظهار داشت: برای حمل پایگاه‌های سیار به روستای دشت و بخش هزارجریب نیازمند سه دستگاه خودرو هستیم که توسط آموزش و پرورش، سپاه نکا و امداد نکا تامین می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا با بیان اینکه همه ساله در ایام آغاز سال تحصیلی برگزاری جشن عاطفه‎ها را در سراسر کشور شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: جشن عاطفه‌های امسال در بخشی از کار، متفاوت‌تر از گذشته برگزار می‌شود. این جشن در سه روز متوالی 5، 6 و 7 مهر ماه برگزار می شود.

عمادی، دلیل برگزاری جشن عاطفه‌ها در سه روز متوالی را، همزمان شدن روز پنجشنبه با تعطیلی مدارس عنوان کرد و یادآور شد: به همین دلیل و برای مشارکت حداکثری دانش‌آموزان، این برنامه در سه روز برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال نیز جشن عاطفه‎ها با حضور گرم مردم برگزار می‌شود و علاوه بر سطح شهرستان در مدارس و نماز جمعه نیز پایگاه‎های امداد در روزهای متفاوت مستقر می شوند.

رئیس امداد امام خمینی (ره) نکا ادامه داد: این جشن عاطفه‌ها به طور رسمی در شش مهرماه برگزار می‎شود و در پنج مهر ‌ماه نیز شاهد برگزاری جشن عاطفه‎ها در سراسر مدارس هستیم.

این مسئول هدف از برگزاری این جشن را، ترویج احیای فرهنگ انفاق و کمک به همنوعان  و افزایش حس نوع‌دوستی در بین آحاد جامعه عنوان کرد.

عمادی خاطرنشان کرد: برای ارج نهادن به مقام والای همنوعان و مشارکت حداکثری دانش‌آموزان در مدارس، امسال برای اولین بار، پاکت‌های هدیه جشن عاطفه‌ها در سطح مدارس توزیع می‌شود.

وی افزود: هر دانش‌آموز در صورت تمایل می‌تواند با دریافت این پاکت‌ها، مبلغ مورد نظر خود را به هر میزان دلخواه به مدرسه تحویل دهد.

رئیس کمیته امداد نکا بیان داشت: این پاکت‌ها در بین حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران شهرستان نکا نیز توزیع شده تا با افزایش حضور مردم در این جشن، اگر در مدرسه‌ها دانش‌آموزی به هر دلیلی نتوانست در این جشن شرکت کند، دچار سرخوردگی نشود.

عمادی یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمک‌هایی که در هر مدرسه جمع‌آوری شود در همان مدرسه توزیع می شود.

وی اضافه کرد: کمک‌های نقدی با افزودن پنج درصد و کمک‌های غیرنقدی با افزایش سه درصد  کمک‌های اضافی از سوی کمیته امداد در بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.

این مسئول در پایان همچنین از برگزاری جلسات هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها با حضور مدیر آموزش و پرورش نکا، فرمانده سپاه، نماینده صدا و سیما، رئیس اداره ورزش و امور جوانان و رئیس کمیته امداد نکا به‌عنوان اعضای ستاد برگزاری جشن عاطفه‌ها در نکا خبر داد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول