اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد مریوان:

آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن‌ عاطفه‌ها هستیم

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مریوان از جمع‌آوری 150 میلیون ریال کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: این نهاد امسال هم از آمادگی لازم برای برگزاری این مهم برخوردار است.

آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن‌ عاطفه‌ها هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی شهابی در جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها در مریوان اظهار کرد: این مبلغ به منظور کمک به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان جمع‌آوری و به همت آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) در بین آنان توزیع شد.

وی همچنین به جمع‌آوری 5 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به کمک‌های خوب خیّرین در ماه رمضان پیش‌بینی می‌کنیم استقبال مردم در جشن عاطفه‌های امسال بیش از سال گذشته باشد.

مدیر کمیته امداد شهرستان مریوان با تاکید بر توجه به حفظ کرامت دانش‌آموزان نیازمند توسط مسئولان مدارس به ویژه در بحث توزیع کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها، گفت: مدیران مدارس در زمان توزیع کمک‌های غیرنقدی خیّرین در مدارس باید دقت ویژه‌ای داشته باشند.

شهابی اطلاع‌رسانی دقیق قبل از برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس را ضروری خواند و افزود: نصب پوستر، بنرهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی کامل در مورد اهداف و تاثیرات برگزاری این جشن‌ باید به صورت ویژه انجام شود.

وی خواستار توزیع به موقع کمک‌های جمع‌آوری شده در بین دانش‌آموزان نیازمند در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد و افزود: در بحث توزیع کمک‌های نقدی و غیرنقدی در مدارس مسئولان و مدیران باید دقت داشته باشند که اولویت با نیازمندترین دانش‌آموزان باشد.

وی در پایان خواستار پوشش خبری مطلوب این برنامه توسط رسانه‌های مختلف به ویژه صدا و سیما به عنوان رسانه ملی شد و گفت: این مهم موجب تشویق و ترغیب بیش از پیش خیّرین برای مشارکت در این برنامه خداپسندانه می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول