اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام(ره) کامیاران:

توسعه برنامه‌های فرهنگی اولویت‌ کمیته امداد کامیاران است

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کامیاران گفت: توسعه برنامه‌های فرهنگی به منظور تربیت و تعلیم جوانان متدین از اولویت‌های این نهاد در کامیاران است.

توسعه برنامه‌های فرهنگی اولویت‌ کمیته امداد کامیاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حبیب‌الله امانی صبح امروز در اختتامیه طرح‌های تابستانی ویژه دانش‌آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره) کامیاران اظهار کرد: کانون‌های ولایت نقش مهمی در توسعه فرهنگ جامعه دارند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد کانون‌های فرهنگی و هنری به منظور آماده‌سازی و تربیت نیروهای مومن و متعهد جوان و استفاده بهینه و مطلوب دانش‌آموزان از اوقات فراغت است.

وی با بیان اینکه 226 نفر مددجو و 222 نفر داوطلب آزاد تابستان امسال در کلاس‌های آموزشی طرح تابستانی کمیته امداد کامیاران شرکت کردند، افزود: این کلاس‌ها به همت کمیته امداد و با همکاری ادارات سازمان تبلیغات اسلامی، هلال‌احمر و ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شده است.

به گفته وی، دانش‌آموزان در این دوره آموزشی در رشته‌های قرآنی، اخلاق اسلامی و تربیتی، خیاطی و تزئینات پارچه‌ای، گل‌سازی، کامپیوتر سطح یک و دو، نقاشی، کلاس کاراته دختران و فوتبال پسران به شرکت‌کنندگان آموزش دیده‌اند.

به گفته امانی، اعزام تعداد 10 دانش‌آموز نخبه به استان‌های کرمانشاه و همدان، برگزاری اردوهای چهار روزه دختران و شش روزه پسران و اعزام تعداد 12 دانش‌آموز به مشهد مقدس از دیگر برنامه‌های طرح تابستانی امسال کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کامیاران بوده است.

امام جمعه کامیاران نیز در این مراسم شیوه و نحوه تربیت فرزندان توسط رسول اکرم(ص) را بهترین الگو برای جامعه خواند و بر الگوگیری از این موضوع تاکید کرد.

ماموستا توفیق قربانی به تلاش‌های شبانه‌روزی دشمنان برای ترویج جریان‌ها و نحله‌های انحرافی در جوامع اسلامی اشاره کرد و افزود: برای مقابله و مبارزه با چنین جریان‌های منحرف و افراطی هوشیاری والدین در زمینه تربیت صحیح فرزندان نقشی تعیین‌کننده دارد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از کمیته امداد امام خمینی(ره) برای برگزاری دوره‌های آموزشی گفت: این نهاد مقدس با ورود به عرصه فرهنگی نیز مانند دیگر حوزه‌ها می‌تواند نقش مهمی در ارتقای سطح بصیرت و توسعه فرهنگی جامعه داشته باشد.

امام جمعه کامیاران در پایان خواستار توسعه این برنامه شد و گفت: برگزاری این دوره‌های آموزشی با محوریت مسائل دینی و اسلامی می‌تواند تا حد زیادی جوانان ما را در برابر هجمه‌های نرم دشمنان بیمه کند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول