اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد:

تغییر اخلاق و منش دانش‌آموزان از اهداف اصلی کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی گفت: هدف ما تغییر اخلاق و منش دانش‌آموزان است که اگر به آن رسیده باشیم به موفقیتی بزرگ دست یافته‌ایم.

تغییر اخلاق و منش دانش‌آموزان از اهداف اصلی کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر بهروز مهربانیان ظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره سرود کمیته امداد امام خمینی که در استان بوشهر برگزار شد اظهار داشت: خدا را شاکریم که توانسته‌ایم تا چند روز مانده به آغاز سال تحصیلی هم فعالیت‌های تابستانه‌مان را ادامه دهیم و با استفاده از تمام ظرفیت‌های امداد لبخندی بر لب دانش‌آموزان بنشانیم.

مهربانیان افزود: مهم‌تر از پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان غنی‌سازی این اوقات است که امیدواریم توانسته باشیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: نخستین جشنواره سرود و مسابقات قرآنی است که در تابستان امسال برگزار شده و موجب جنب و جوش دانش‌آموزان و مربیان شده است.

وی با اشاره به اینکه کمترین چیزی که به آن در این جشنواره‌ها توجه می‌شود کسب رتبه است خاطر نشان کرد: هدف ما از اجرای این برنامه‌ها پویایی، اشتیاق و شرکت نوجوانان در برنامه‌های جمعی بوده است.

مهربانیان در ارتباط با آمار شرکت‌کنندگان در جشنواره‌های قرآن و سرود بیان داشت: بیش از 10 هزار نفر در مراسم قرآنی و بیش از 60 گروه سرود در جشنواره‌های سرود شرکت کرده‌اند.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی اذعان داشت: با توجه به اینکه امسال اولین روز برگزاری این جشنواره‌ بوده است، نقص‌هایی در آن وجود دارد که به امداد مرکز مربوط است نه امداد استان‌ها و ما آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادهای مربیان عزیز برای بهتر شدن این جشنواره‌ها در دوره‌های بعد هستیم.

مهربانیان گفت: در گذشته تمام برنامه‌ها معطوف به استانهای بزرگ کشور بود که ما در این جشنواره‌ها از استان‌های دارای پتانسیل بالا برای برگزاری مراسم‌ها استفاده کردیم تا دانش‌آموزان علاوه بر شرکت در مراسم از فرهنگ‌ها و جاذبه‌های استان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول