اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کمیته امداد نهبندان خبر داد

کمک 133 میلیون تومانی حامیان به ایتام نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی نهبندان از واریز مبلغی بیش از 133 میلیون تومان توسط حامیان به حساب ایتام این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

کمک 133 میلیون تومانی حامیان به ایتام نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، علی قریب صبح امروز در جمع مسئولان و مدیران این شهرستان اظهار کرد: هم‌اکنون شهرستان نهبندان دارای 635 نفر یتیم است.

وی با بیان اینکه از این تعداد یتیم 404 نفر زیر 18 سال سن دارند، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال 85 حامی در سطح استان‌های تهران و خراسان جنوبی جذب شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهبندان ادامه داد: این تعداد حامی جذب شده حمایت از 116 یتیم شهرستان را عهده‌دار شدند.

قریب افزود: در ماه مبارک رمضان مبلغی بالغ بر 37 میلیون و 680 هزار تومان توسط حامیان به حساب ایتام نهبندان واریز شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 133 میلیون تومان توسط حامیان به حساب ایتام این شهرستان واریز شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهبندان در ادامه از اختتامیه کلاس‌های اوقات فراغت این نهاد خبر داد و گفت: کلاس‌های اوقات فراغت روش زندگی را برای جوانان در آینده ترسیم می‌کند و پر شدن اوقات فراغت جوانان نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های نرم و پیچیده دشمن دارد.

قریب با اشاره به اینکه آموزش‌های ارائه شده در کلاس‌های اوقات فراغت زمینه‌ای برای پیشرفت‌های مختلف جوانان جامعه است، اظهار کرد: نسل جوان جامعه در خط مقدم جبهه‌های فرهنگی و اعتقادی و مورد هدف دشمن هستند و دشمن با نفوذ به افکار عمومی و اعتقادات مردم به ویژه جوانان سعی بر دور کردن آنها از مسائل اعتقادی دارد.

وی با بیان اینکه حضور جوانان در کلاس‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت به منزله بیمه شدن آنها است، افزود: اوقات فراغت فرصت و تهدیدی برای جوانان و خانواده‌ها محسوب می‌شود چرا که اگر برای آنها برنامه‌های منسجم، متنوع و صحیحی نداشته باشیم جوانان به سمت ناهنجاری‌ها و مسائلی از جمله اعتیاد روی می‌آورند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهبندان با اشاره به اینکه برنامه‌های اوقات فراغت فرزندان و جوانان در این شهرستان بر اساس نیازهای جامعه و منطقه بوده است، تصریح کرد: 85 نفر از دانش‌آموزان و جوانان خانوارهای زیر‌پوشش این نهاد در ایام تابستان در کلاس‌های اوقات فراغت شرکت کردند.

قریب ادامه داد: در ایام تابستان طی هفته سه روز و هر روز چهار ساعت این کلاس‌ها برگزار شده است و هر شرکت‌کننده در این کلاس‌ها از 120 ساعت آموزش برخوردار بوده و در واقع 10 هزار و 200 نفر ساعت آموزش طی ایام برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت این نهاد به شرکت‌کنندگان ارائه شده است.

وی اظهار کرد: در این کلاس‌ها آموزش‌های مختلفی در رشته‌هایی از قبیل روان‌خوانی قرآن، تجوید قرآن، احکام، مانتودوزی، قالیبافی، گل‌سازی و مهارت‌های زندگی به شرکت‌کنندگان ارائه شده است.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول