اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی خبر داد

کمک به راه‌اندازی کتابخانه‌های الکترونیک در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی گفت: استانداری خراسان جنوبی در راستای مساعدت به راه‌اندازی کتابخانه‌های الکترونیک در این استان آمادگی کامل دارد.

کمک به راه‌اندازی کتابخانه‌های الکترونیک در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجید امینی عصر سه‌شنبه در سومین جلسه کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید خراسان جنوبی با تأکید بر گسترش کتابخانه‌های الکترونیکی اظهار کرد: برای گسترش نهضت مطالعه باید از تکنولوژی‌ها و وسایل ارتباطی نوین استفاده کرد.

وی با بیان اینکه نهضت مطالعه باید در بین تمام اقشار جامعه گسترش پیدا کند، تصریح کرد: ترویج نهضت مطالعه نخستین اولویت آموزش و پرورش است زیرا شخصیت افراد در دوران مدرسه شکل می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی از آمادگی این معاونت در راستای مساعدت به کتابخانه‌های عمومی به ویژه راه‌اندازی کتابخانه‌های الکترونیک در سطح استان خبر داد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی نیز در این جلسه افزود: تلاش در راستای ترغیب کارکنان دولت و دستگاه‌های اجرایی به مطالعه یکی از اهداف مهم برگزاری سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان است.

محمد قریب ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی استان آمادگی دارند نیازمندی‌های مطالعاتی کارکنان دولت را برآورده کنند.

وی با اشاره به بند 8 ماده شش سند نهضت مطالعه مفید در ارتباط با اجرای برنامه‌های مطالعه مفید و کتابخوانی برای گروه‌های خاص گفت: در این زمینه کارگروهی با حضور دستگاه‌های حمایتی از قبیل سازمان بازنشستگی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان تشکیل شده است و طرح‌ها و برنامه‌های مطرح شده در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان نهایی می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول