اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی خبر داد

واگذاری 100 درصدی فعالیت‌های بخش فاضلاب به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: 100 درصدی فعالیت‌های بخش فاضلاب و 60 درصد فعالیت‌های بخش آب خراسان جنوبی به بخش خصوصی واگذار شده است.

واگذاری 100 درصدی فعالیت‌های بخش فاضلاب به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، صادق یوسفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کل اعتبارات عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان در سال مالی 90، بیش از 12 میلیارد تومان بوده است.

وی از واگذاری 16 هزار و 800 انشعاب آب و فاضلاب به متقاضیان در سال جاری خبر داد و گفت: امسال هشت هزار و 800 انشعاب آب و 8 ‌هزار انشعاب فاضلاب به متقاضیان با اولویت پروژه‌های مسکن مهر واگذار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی ادامه داد: برای نخستین‌بار در خراسان ‌جنوبی موافقت‌‌نامه‌های طرح‌های عمرانی در بخش آب و فاضلاب به صورت برنامه‌‌ای مبادله شده است.

یوسفی تصریح کرد: همچینن آبفا با انعقاد تعداد 87 موافقت‌‌نامه استانی و ملی طرح‌‌های عمرانی با رقم مصوب 142 هزار و 700 میلیون ریال در سال مالی 90 و91  توانست به عنوان نخستین شرکت آبفای شهری نسبت به انعقاد موافقت‌‌نامه پنج ساله اقدام کند.

وی با اشاره به تحقق 87 درصدی اعتبارات بخش فاضلاب و 58 درصدی در بخش آب افزود: اعتبارات عمرانی تحقق‌یافته شرکت آب و فاضلاب 121 هزار و 500 میلیون ریال بوده است.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: همچنین از این اعتبارات 76 میلیارد ریال به بخش آب و 45 میلیارد ریال به بخش فاضلاب اختصاص یافته است.

یوسفی از واگذاری 100 درصدی فعالیت‌های بخش فاضلاب خراسان جنوبی به بخش خصوصی خبر داد.

وی ادامه داد: همچنین در راستای سیاست‌های دولت برای واگذاری امور به بخش خصوصی، 60 درصد فعالیت‌های بخش آب خراسان جنوبی به بخش خصوصی واگذار شده است.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی افزود: در راستای تأمین اعتبار مورد نیاز شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی اقداماتی برای جذب سرمایه‌‌گذار برای مشارکت در احداث تصفیه‌‌خانه فاضلاب و بهره‌‌برداری از آن در شهرهای قاین و فردوس انجام شده است.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول