اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی خبر داد

تصویب 11.5 میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی درمیان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: در سال جاری مبلغ 11.5 میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل قریب به 200 طرح عمرانی در شهرستان درمیان مصوب شد.

تصویب 11.5 میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان مجید امینی صبح امروز در مراسم جشن وحدت روستای دستگرد طبس مسینا که در مجتمع آموزشی شهپد چمران این روستا برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون مبلغ 7 میلیارد تومان از این اعتبارات اختصاص یافته و در امور خدماتی، فرهنگی، ورزشی و عمرانی هزینه می‌شود.

وی پیشرفت‌های چشمگیر ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف را مرهون وحدت و هم‌دلی مردم مسلمان و همیشه در صحنه این کشور دانست و افزود: مردم‌سالاری دینی، اسلام ناب و ولایت‌فقیه سه رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردمی‌ترین نظام در تاریخ این کشور و در سطح جهان به شمار می‌رود، ادامه داد: اقتدار ایران اسلامی در سطوح مختلف و در گفتمان سیاسی جهان مرهون خون شهدا، وحدت و هم‌دلی مردم، بصیرت و حرکت در صراط ولایت است.

امینی با اشاره به تهدیدات اخیر نظام سلطه علیه ملت و دولت ایران تصویب تحریم نفت ایران را اقدامی تبلیغاتی با هدف کاهش مشارکت مردم در انتخابات دانست.

وی اظهار داشت: امروز چشم همه جهانیان اعم از دوست و دشمن به 22 بهمن و 12 اسفند برای ارزیابی مشارکت مردم و میزان تأثیر تهدیدات دوخته شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌جنوبی مشارکت گسترده در عرصه‌های مختلف، اتحاد و بصیرت را سه شاخصه ویژه شهروندان درمیان دانست و تأکید کرد: دشمن پس از گذشت 33 سال از عمر با برکت انقلاب هنوز مردم ایران را به خوبی نشناخته و نمی‌داند ایمان و اراده ملت ایران با زور تهدید نه تنها درهم نمی‌شکند بلکه آنان را در ادامه مسیرشان استوارتر می‌سازد.

امینی با اشاره به ملموس بودن خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم در دور افتاده‌ترین نقاط کشور یادآور شد: امروز بیداری اسلامی کشورهای مسلمان نشأت گرفته از انقلاب ملت ایران است.

مدیرکل امور کتابخانه‌های خراسان‌جنوبی نیز گفت: در زمستان سال جاری مبلغ 353 میلیون تومان برای احداث 8 کتابخانه روستایی در استان اختصاص یافته است.

محمد قریب ادامه داد: کلنگ احداث سه کتابخانه روستایی در سه روستای بورنگ درمیان، قلعه زری خوسف و درح سربیشه در دهه مبارک فجر به زمین زده شد.

وی تصریح کرد: کتابخانه روستایی بورنگ درمیان در زمینی به مساحت 3 هزار و 600 مترمربع و زیربنای 120 مترمربع احداث شده و پیش‌بینی می‌شود در هفته دولت سال آینده قابل افتتاح باشد. 

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول