اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

90 درصد متقاضیان مشاغل خانگی به بانک‌ها معرفی شدند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌جنوبی از معرفی 90 درصد از متقاضیان مشاغل خانگی استان به بانک‌های عامل خبر داد.

90 درصد متقاضیان مشاغل خانگی به بانک‌ها معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجید امینی ظهر امروز در جمع مسئولان اشتغال استان خواستار تسریع در روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان اشتغال استان شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه به آخرین آمار اشتغال ایجاد شده در استان در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون 29 هزار و 622 فرصت شغلی جدید در استان خراسان‌جنوبی ایجاد شده است.

عابدین محمدی تصریح کرد: این در حالی است که استان ما در سال جاری تعهد ایجاد 24 هزار و 497 فرصت شغلی جدید را داشته و این نشان‌دهنده تحقق بیش از 100 درصدی تعهدات اشتغال استان در سال 90 است.

وی ادامه داد: از این میزان اشتغال ایجاد شده بیش از 15 هزار شغل در بخش مسکن، بیش از 3 هزار شغل در بخش صنعت، 3 هزار و 262 شغل در بخش کشاورزی، 3 هزار و 192 شغل در بخش خدمات عمومی و یک هزار و 20 شغل نیز در بخش حمل و نقل ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌جنوبی به روند ایجاد مشاغل خانگی در استان اشاره کرد و گفت: برخی از شهرستان‌ها از کلیه ظرفیت و سهمیه خود در این بخش استفاده کرده‌اند و در حال حاضر با اولویت دستگاه‌های صادرکننده مجوز این کار صورت می‌گیرد.

محمدی ادامه داد: همچنین بر اساس بررسی‌های انجام شده امکان صدور مجوز برای یک نفر بیش از دو بار نیز می‌رود که دستگاه‌ها باید لیست افراد را قبل از صدور مجوز به این مجموعه ارائه کنند تا از صدور مجوز تکراری جلوگیری شود.

* 6 هزار تقاضای اشتغال در سفر چهارم هیئت دولت

وی از ثبت بیش از 6 هزار تقاضای اشتغال در دور چهارم سفرهای استانی به خراسان‌جنوبی خبر داد و اذعان داشت: برای پرداخت تسهیلات به این افراد هیچ منبعی اختصاص نیافته است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول