اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی

بیمارستان بشرویه با اعتبار بیش از 4 میلیارد کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون برنامه‌ریزی و بودجه استاندار خراسان جنوبی بیمارستان 32 تختخوابی بشرویه با اعتبار 4 میلیارد و 600 میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.

بیمارستان بشرویه با اعتبار بیش از 4 میلیارد کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان بشرویه اظهار کرد: در سنوات گذشته، بیمارستان بشرویه با کمک خیران و بدون چارت سازمانی ساخته شده است.

علی‌اکبر اسماعیلی ادامه داد: سال گذشته از مصوبات سفر ریاست جمهوری ساخت بیمارستان بشرویه بوده که برای احداث آن 4 میلیارد و 600 میلیون تومان برآورد اعتبار شده است.

وی با بیان اینکه در سال 90، مبلغ 560 میلیون تومان برای ساخت بیمارستان بشرویه اختصاص یافته است، تصریح کرد: امسال کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، برای احداث بیمارستان مبلغ 785 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته است که تا پایان سال نیاز به اعتبار یک‌میلیارد و 200 میلیون دارد تا این پروژه در سال 92 به اتمام برسد.

*کلنگ‌زنی دو پروژه ورزشی در شهرستان بشرویه

در هفتمین روز از هفته دولت گود زورخانه باستانی‌کاران بشرویه توسط معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی در محل سالن ورزشی آزادی کلنگ‌زنی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بشرویه در این آیین گفت: در سفر ریاست جمهوری مبلغ 100 میلیون تومان برای احداث گود زورخانه اختصاص یافت.

محمدرضا کیانی افزود: امسال کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، مبلغ 75 میلیون تومان برای گود زورخانه اختصاص داده است.

وی از کلنگ‌زنی سالن ورزشی روستای غنی‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان بشرویه خبر داد و تصریح کرد: بخش مرکزی با ورزشکاران سازمان‌یافته در رشته‌های فوتسال، والیبال، فوتبال، تنیس و کونگ فو فاقد سالن ورزشی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بشرویه عنوان کرد: امید است با کمک 10 میلیون تومانی توسط خیر روستای غنی‌آباد و اختصاص اعتبارات تملک برای ساخت سالن ورزشی در این روستا، در هفته دولت سال 92 شاهد افتتاح آن باشیم.

در پایان این مراسم، گلزار شهدای گمنام شهرستان بشرویه نیز کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول