اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌جنوبی:

آمار تسهیلات اشتغال شفافیت لازم را ندارد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌جنوبی با انتقاد از عدم شفافیت آمار تسهیلات اشتغال در استان گفت: این عدم شفافیت‌ها سبب شد که عملکرد مجموعه کارگروه اشتغال استان توسط دستگاه‌های نظارتی زیر سؤال رود.

آمار تسهیلات اشتغال شفافیت لازم را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجید امینی پیش از ظهر امروز در کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان‌جنوبی با انتقاد از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی و طرح‌های خوداشتغالی اظهار داشت: بیش از یک سال است که ما روند صعودی در بخش تسهیلات مشاغل نداشتیم.

وی از مسئولان شعب بانک‌های استان خواست که در راستای ارائه عملکرد دقیق بانک‌ها و کارگروه اشتغال استان، آمار تسهیلات پرداختی در کل استان را قبل از برگزاری این کارگروه به دبیرخانه آن ارائه کنند.

*گزارش دستگاه‌های نظارتی از وضعیت اشتغال استان

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی در مورد بحث اشتغال استان گزارشی را تهیه کرده‌اند که یکی از موارد مورد نظر در این گزارش وجود برخی اسامی تکراری در سامانه اشتغال استان در سال‌های 89 و 90 بود.

امینی ادامه داد: در این زمینه ابهاماتی وجود داشت که با برگزاری جلسات مشترک برخی از این ابهامات برطرف شد ولی لازم است که دستگاه‌های اجرایی در ارائه آمار اشتغال خود دقیق باشند تا چنین مسئله‌ای پیش نیاید.

*تاکید معاون استاندار بر ارائه آمار دقیق اشتغال

وی بر ارائه آمار دقیق اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: اگر در ارائه آمار شفافیت ایجاد شود عملکرد مجموعه اعضای کارگروه اشتغال استان نیز مثبت ارزیابی می‌شود و در این زمینه لازم است که نظارت بیشتری نیز صورت گیرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌جنوبی از برگزاری منظم جلسات کارگروه اشتغال استان در سال گذشته و سال جاری خبر داد و افزود:‌ کلیه اعضای کارگروه برای پیشبرد اهداف اشتغال استان تلاش مناسبی را داشته‌اند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول