اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم زمان با پنجمین روز از دهه فجر انجام شد

بهره‌برداری از فاز 6 مجتمع آب رسانی پسوچ بیرجند

خبرگزاری فارس: فاز شش مجتمع آب‌رسانی پسوچ با حضور فرماندار بیرجند و معاون برنامه‌ریزی و بودجه استانداری خراسان‌جنوبی افتتاح شد.

بهره‌برداری از فاز 6 مجتمع آب رسانی پسوچ بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی عصر امروز در آیین افتتاح فاز شش مجتمع آب‌رسانی پسوچ بیرجند اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

محمد کارگر اضافه کرد: برای افتتاح این پروژه یک‌ هزار و 900 متر لوله‌گذاری خط انتقال و 5 هزار متر لوله‌گذاری شبکه توزیع صورت گرفته که 100 خانوار را از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌سازد.

وی مخزن ذخیره آب شرب را 750 مترمکعب دانست و افزود: دو باب ایستگاه پمپاژ مجدد بین راهی وظیفه پمپاژ آب به محل مخزن را برعهده دارند.

معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی اتاقک تابلو برق استفاده شده در پروژه را یک باب دانست و افزود: 500 متر شبکه برق فشار متوسط نیز برای انجام این طرح کشیده شده است.

کارگر میزان فنس‌کشی تأسیسات برای انجام این پروژه را 416 متر دانست و ادامه داد: 50 باب حوضچه شیرآلاتی نیز تأسیس شده است.

وی جاده دسترسی احداث شده برای انجام پروژه را یک ‌هزار و 700 متر و محوطه‌سازی صورت گرفته را یک‌ هزار مترمربع دانست و اضافه کرد: تعداد دو پمپ نیز در طی مسیر نصب شده است.

معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی خاطرنشان ساخت: با بهره‌برداری از این پروژه اهالی دو روستای غیوک و آرویز از آب شرب بهداشتی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام /ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول