اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

توزیع اعتبارات بر مبنای ایجاد توسعه متوازن صورت گرفته است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و بودجه استاندار خراسان جنوبی گفت: در توزیع اعتبارات، توسعه متوازن در همه نقاط استان مدنظر قرار گرفته است.

توزیع اعتبارات بر مبنای ایجاد توسعه متوازن صورت گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مجید امینی ظهر امروز در جمع مردم روستای فتح‌آباد از توابع بخش ارسک اظهار کرد: سیاست دولت نهم و دهم بر عدالت‌محوری بوده و دولت خود را موظف به ارائه خدمات به آحاد مردم کرده است.

وی ادامه داد: در اقصی نقاط کشور توزیع نسبی در خدمات زیربنایی و بر پایه عدالت انجام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی افزود: در توزیع اعتبارات، توسعه متوازن در همه نقاط استان مدنظر قرار گرفته است تا در هر گوشه استان خدمات دولت شامل حال تمام افراد شود.

امینی یادآور شد: هر ساله توزیع اعتبارات براساس جمعیت، وسعت و محرومیت صورت گرفته و با اختصاص اعتبار به شهرستان‌ها، صرف اجرای پروژه‌‌های مختلف می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت، مکلف به فراهم کردن زیرساخت‌ها نظیر آب، برق، گاز برای شهرها و به ویژه روستاهاست، تصریح کرد: برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها، باید خدمات اولیه در روستاها ارائه شده و زمینه اشتغال نیز برای ماندگاری مردم در روستاها فراهم شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: بزرگ‌ترین مزیت روستاها، امکان بالقوه کشاورزی است و با تشکیل کارگروه توسعه بخش کشاورزی در شهرستان‌ها، مردم روستاها می‌توانند از تسهیلات ارائه شده با نرخ کارمزد پایین استفاده کنند و آن را در بخش کشاورزی و دامداری به کار گیرند.

امینی تاکید کرد: روستاییان باید با شناسایی زمینه‌های اشتغال در روستای خود و ارائه طرح‌های پیشنهادی به کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان، اشتغال ایجاد کنند.

وی وام‌های خوداشتغالی و تسهیلات مشاغل خانگی از ادارات بهزیستی، کمیته امداد و صندوق مهر را از دیگر زمینه‌های ایجاد اشتغال در روستاها عنوان کرد و افزود: اکنون که اعتبارات تملک و دارایی در شهرستان بشرویه مشخص شده است، مسئولان شهرستان باید در بخش کشاورزی تسهیلات را برای روستاییان تامین کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی گفت: سعی ما بر این است که محرومیت را از چهره شهرستان برداریم و به سوی توسعه‌یافتگی حرکت کنیم.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول