اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

دانشگاه فرهنگیان به شکل بومی دانشجو می‌پذیرد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و تامین منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از پذیرش دانشجو به شکل بومی در دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

دانشگاه فرهنگیان به شکل بومی دانشجو می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش قاین، ابراهیم ناعمی در مراسم افتتاحیه دوره ضمن خدمت معلمان پایه‌های دوم و ششم ابتدایی شهرستان قاین با استناد به احادیث، آیات و روایات، تحول را سنت عالم آفرینش دانست و با تاکید بر نقش معلمان به عنوان محور اصلی در سند تحول بنیادین که مقام عظمای ولایت هم مهر تایید بر آن زده‌اند، خواستار همکاری مضاعف فرهنگیان در اجرای سند شد.

وی با اشاره به پایه دوم و ششم این سند تاکید کرد: اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تمهید مقدمات برای آموزش حدود یک‌هزار و 300 نفر از همکاران مقطع ابتدایی برای پایه دوم به مدت 104 ساعت و یک هزار و 400 نفر برای پایه ششم به مدت 180 ساعت را فراهم کرده است.

ثبت‌نام دانشجو به شکل بومی

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و تامین منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 60 درصد دوره‌های ضمن خدمت در تابستان برگزار و40 درصد از مهرماه آغاز می‌شود.

ناعمی با بیان اینکه به‌زودی رونمایی از کتب پایه‌های دوم و ششم ابتدایی را خواهیم داشت، تاکید کرد: سال تحصیلی جدید را با برنامه آغاز می‌کنیم.

وی از پذیرش دانشجو به شکل بومی در رشته‌های مورد نیاز شهرستان‌ها و مناطق در دانشگاه فرهنگیان خبر داد که متقاضیان می‌توانند از هفتم تا 17 تیرماه با مراجعه به سایت سنجش ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول