اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف بهشهر خبر داد

وقف زمین برای مسجد بین‌راهی مازندران ـ سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر گفت: با وقف زمین توسط یکی از خیران بهشهری در بخش یانه‌سر بهشهر، شرقی‌ترین محور مازندران ـ سمنان در جاده بهشهر ـ دامغان دارای مسجد بین راهی می‌شود.

وقف زمین برای مسجد بین‌راهی مازندران ـ سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، محمدباقر دینی اظهار داشت: یکی از اهالی روستای« پیته نو» به نام قربانعلی صداقتی به ‌منظور احداث یک مسجد بین راهی زمینی به مساحت 507 متر مربع را وقف کرد.

وی تصریح کرد: از آنجا که این زمین در کنار جاده سراسری مازندران - سمنان واقع شده واقفان مشروط کردند در کنار مسجد بین راهی، واحد تجاری یا مهمانپذیر و هر مکانی که به جذب گردشگر، رفع نیاز زائران و ایجاد اشتغال کمک کند ساخته شود.

دینی گفت: صیغه وقف برای این موقوفه جاری شد و همزمان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان مراسم کلنگ‌زنی انجام شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر درباره تامین اعتبار این پروژه بیان داشت: برای ساخت به 500 میلیون تومان یا بیشتر نیاز داریم که با بخش اعظم آن با همکاری و مشارکت مردم و خیران و اعتبارات استانی از محل سهمیه احداثی‌های اداره کل اوقاف در مناطق محروم تامین می‌شود.

دینی در پایان از دیگر عمل خداپسندانه این نیکوکار بهشهری گفت و اینکه او در جوار این زمین، فضایی به وسعت 200 متر مربع را برای ساخت پاسگاه محیط ‌بانی و ساختمان نگهبانی اداره حفاظت از محیط زیست بهشهر وقف کرده که مورد توجه و تشویق مسئولان قرار گرفت.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول