اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

توقف تسهیلات کم‎بهره با شعار سال متناقض است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرگان گفت: توقف تسهیلات کم‎بهره با شعار سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" متناقض است.

توقف تسهیلات کم‎بهره با شعار سال متناقض است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین عصر امروز در نشست صمیمی با تعاونگران شهرستان گرگان ضمن گرامیداشت هفته تعاون اظهار داشت: با توجه به اینکه تحریم‎ها به محصولات تولیدی و گرده ملت فشار می‎آورد باید در این زمینه راهکار مناسبی اتخاذ شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از قوانین و مقررات با روح اقتصاد مقاومتی مغایر است و تناسبی با این قضیه ندارد.

فرماندار گرگان افزود: باید راهکاری برای بازار کار مولدان پوشاک در خصوص اینکه چگونه محصولات خود را در بازار عرضه کنند ارائه شود که در این راستا جلسه‎ای را با متولیان شهرداری و امور مالیاتی تشکیل دادیم تا در این زمینه راه حلی برای تعاونی‎ها اتخاذ شود.

گرزین خاطر نشان کرد: لازم است تا در کمیسیون‎های تخصصی برای شش ماه آینده تعاونی‎ها، تصمیم‎گیری شده و آسیب‎شناسی و بررسی آنها مدنظر قرار داده شود.

وی با تاکید بر اینکه اعتقاد دولت بر مبنای تقویت تعاونی‎ها معطوف شده است متذکر شد: شرکت‎های آب، گاز، برق، مخابرات و سایر دستگاه‎های خدمات‎رسان باید در بخش مسکن‎مهر کمک کنند تا در این زمینه دغدغه کمتری وجود داشته باشد.

فرماندار گرگان با بیان اینکه زیرساخت‎های تعاونی باید با حمایت دولت انجام شود ابراز داشت: لازم است در این زمینه اعتبارات بلاعوض پیش‎بینی شود.

گرزین از تلاش‎های رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان قدردانی کرد و گفت: در شش ماهه ابتدای سال جاری موسی بی‎باک به عنوان مدیر برتر شهرستان گرگان معرفی شد که در سایه تلاش‎های بی‎وقفه ایشان و مجموعه همکاران‎شان شاهد توفیقات خوبی در این بخش بوده‎ایم.

وی با بیان اینکه هفته تعاون هفته پرخیر و برکتی است یادآور شد: مسائل و مشکلات حوزه تعاونی‎ها باید به صورت تخصصی برطرف شود و این مهم در سایه همدلی و همفکری محقق می‎شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول