اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان:

فرآیند سازندگی در نظام اسلامی هیچ‎گاه متوقف نخواهد شد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: در ایران اسلامی همواره و در همه شرایط با وجودی که دشمنان جنگ‎های نظامی، فرهنگی و اقتصادی را بر کشور تحمیل می‎کنند فرآیند سازندگی در نظام اسلامی هیچ‎گاه متوقف نشده و نخواهد شد.

فرآیند سازندگی در نظام اسلامی هیچ‎گاه متوقف نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالرضا دادبود ظهر امروز در مراسم متمرکز افتتاح پروژه‎های هفته دولت که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد اظهار داشت: آنچه در هفته دولت در قالب پروژه‎ها به مردم که صاحبان اصلی نظام هستند ارائه می‎شود با هدف خدمت‎رسانی است.

وی تصریح کرد: تبریک هفته دولت تنها مختص دولتمردان نیست بلکه متعلق به آحاد مردم است چرا که این دولت و سایر دولت‎های خدمتگزار با پشتوانه مردمی دلگرم هستند لذا باید به مردم تبریک گفت که در طول بیش از سه دهه، همواره در صحنه‎های مختلف خوش درخشیدند و همراهی خود را به نظام اسلامی با اقتدار نشان داده‎اند.

 

 

افتتاح متمرکز پروژه‌های هفته دولت در گرگان

معاون عمرانی استاندار گلستان متذکر شد: در طول 33 سال انقلاب اسلامی به ویژه در دهه چهارم انقلاب که به عنوان دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده شاهد هستیم که کشور کاملا به سمت عمران و آبادانی پیش می‎رود.

دادبود یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان در هفته دولت را ارائه گزارشات بیشتر، برنامه‎ها و استراتژی‎های آینده به مردم عنوان کرد و ابراز داشت: سیاست‎ها و دورنمای آنچه در سطح کشور و استان اتفاق می‎افتد در چارچوب حوزه‎های عمرانی، تولید و اشتغالزایی است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال نزدیک به 830 پروژه به مردم معرفی می‎شود اذعان کرد: بعضی از این پروژه‎ها در حال افتتاح و برخی فازها نیز عملیات اجرایی آن آغاز می‎شود.

معاون عمرانی استاندار گلستان افزود: از تعداد 829 پروژه تعداد 749 طرح قابل افتتاح و یا کلنگ‎زنی می‎شوند.

 

 

دادبود با بیان اینکه کلنگ 80 پروژه در هفته دولت به زمین زده خواهد شد اظهار داشت: پروژه‎های قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 658 میلیارد ریال و پروژه‎های کلنگ‎زنی نیز با اعتبار 453 میلیارد ریال و با مجموع 311 میلیارد ریال در هفته دولت انجام می‎گیرد.

وی از اجرای 551 پروژه عمرانی در قالب پروژه‎های افتتاحی خبر داد و ابراز داشت: تعداد 74 پروژه عمرانی در قالب کلنگ‎زنی و 198 پروژه در قالب پروژه‎های تولیدی، اقتصادی در بخش کشاورزی و صنعت داریم.

معاون عمرانی استاندار گلستان در پایان گفت: شش پروژه کلنگ‎زنی در حوزه تولیدی و اقتصادی با 865 میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول