اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران:

شهدا از ولایت دفاع کردند/ خدمت به خانواده‏های شهدا وقفه‏پذیر نیست

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: شهدا در راه اسلام جان دادند و از ولایت دفاع کردند و از این رو، خدمت به خانواده‏های شهدا وقفه‏پذیر نیست.

شهدا از ولایت دفاع کردند/ خدمت به خانواده‏های شهدا وقفه‏پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو از خانواده یکی از کارکنان شهید شرکت برق منطقه‏ای سمنان تجلیل کرد.

هم‏زمان با هفته دولت و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان، ابراهیم راحمی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با خانواده شهید «غلام‏علی میرحاج» از کارکنان شهید شرکت برق منطقه‏ای سمنان دیدار و از مقام این شهید والامقام تجلیل کرد.

در این دیدار مسئول دفتر فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان، مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور، مشاور مدیرعامل و مسئول رسیدگی به امور ایثارگران نیز حضور داشتند.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با اشاره به رشادت‏ها و عظمت شخصیتی شهیدان دفاع مقدس گفت: شهدا در راه دفاع از نظامی جان خود را فدا کردند که بر مبنای ولایت فقیه شکل گرفته است.

راحمی افزود: این موضوع وظیفه ما را در مسیر خدمت در چنین نظامی بسیار سنگین می‏سازد.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: خانواده معزز شهدا در وزارت نیرو از جایگاه بسیار والایی برخوردار هستند و ما بر خود فرض می‏دانیم که با همه توان در اکرام و احترام مقام شهیدان ارجمند و خانواده بزرگوارشان بکوشیم.

حجت‏الاسلام قدرت‏الله قنبری، مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به مقام والای شهید نزد پروردگار گفت: به فرموده خداوند متعال، شهیدان زنده‏اند و نزد پروردگارشان روزی می‏خورند.

وی افزود: بر ماست به گونه‏ای رفتار کنیم تا در محضر شهیدان گرانقدر و خداوند بزرگ شرمنده نباشیم.

خانواده شهید غلام‏علی میرحاج نیز در این دیدار ضمن معرفی ابعاد زندگی و شخصیت شهید بزرگوار به گوشه‏ای از خصایص والای اخلاق ایشان اشاره کردند.

شهید غلام‏علی میرحاج در تیرماه سال 1327 در سمنان به دنیا آمد و از سال 1357 همکاری خود را با صنعت برق آغاز کرد.

وی پس از آغاز جنگ تحمیلی و حضور در جبهه‏های نبرد در نوزدهم اردیبهشت سال 1361 در عملیات مقدماتی آزادسازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول