اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرستان شهریار:

ملاقات مردمی مدیران شهرداری شهریار متوقف نمی‌شود

خبرگزاری فارس: شهرداری شهریار گفت: حتی یک جلسه ملاقات عمومی و مردمی مدیران شهرداری در این شهرستان با مردم نباید متوقف شود.

ملاقات مردمی مدیران شهرداری شهریار متوقف نمی‌شود

سعید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از وظائف اصلی مدیران به ویژه مدیریت شهری این است که به صورت مرتب با مردم ارتباط داشته و مشکلات آنها را درک کند.

وی تصریح کرد: به طور قطع با در اتاق‌های مدیریتی نشستن و دستور دادن مشکلات مردم بر طرف نمی‌شود و مدیران شهری باید در میان مردم حضور یافته و از نزدیک مشکلات و نیازهای جامعه و حوزه کاری خود را درک کنند.

شهردار شهریار در پاسخ به این پرسش که برنامه‌های ملاقات مردمی مدیران شهری در این شهرستان با چه هدفی برگزار می‌شود، گفت: در دولت‌های نهم و دهم شاهد بودیم که سفرهای استانی و حضور مسئولان در میان مردم برکات بسیاری برای کشور داشت.

حسینی افزود: رهبری معظم انقلاب اسلامی از این سفرها و حضور مدیران ارشد کشور در میان مردم به عنوان یک ضرورت یاد و تاکید فرمودند که مسئولان نباید از مردم جدا باشند.

وی تاکید کرد: در همین راستا برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری ملاقات مردمی شهردار و مدیران شهری در شهریار انجام و شاهد برگزاری این جلسات به صورت مرتب هستیم.

شهردار شهریار ادامه داد: در این جلسات معاونت‌های مختلف شهرداری به همراه هیئت رئیسه و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا حضور یافته و مردم بدون واسطه نیازها و مشکلات خود را با مسئولان مطرح می‌کنند.

حسینی بیان داشت: این جلسات موجب شده است که ما نیازهای اصلی مردم را درک کرده و اگر نیاز به صدور دستور و یا اصلاح قوانین باشد، در کمترین زمان اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

وی در پایان تاکید کرد: دیدارهای مردمی در شهریار تاثیرهای بسیاری در افزایش رضایتمندی ساکنان این شهرستان داشته و تاکید کرده‌ایم که حتی یک جلسه ملاقات عمومی و مردمی مدیران شهرداری در شهریار نباید متوقف شود.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول