اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان:

فرآیند سازندگی در نظام اسلامی هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فرآیند سازندگی در نظام اسلامی هیچ‌گاه متوقف نشده و نخواهد شد.

فرآیند سازندگی در نظام اسلامی هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده صبح امروز در نشست اعضای ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی شهرستان سراوان اظهار داشت: در ایران اسلامی همواره و در همه شرایط با وجودی که دشمنان جنگ‎های نظامی، فرهنگی و اقتصادی را بر کشور تحمیل می‎کنند فرآیند سازندگی در نظام اسلامی هیچ‎گاه متوقف نشده و نخواهد شد.

وی افزود: تبریک هفته دولت تنها مختص دولتمردان نیست بلکه متعلق به آحاد مردم است چرا که این دولت و سایر دولت‎های خدمتگزار با پشتوانه مردمی دلگرم هستند لذا باید به مردم تبریک گفت که در طول بیش از سه دهه، همواره در صحنه‎های مختلف خوش درخشیدند و همراهی خود را به نظام اسلامی با اقتدار نشان داده‎اند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در طول 33 سال انقلاب اسلامی به ویژه در دهه چهارم انقلاب که به عنوان دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده شاهد هستیم که کشور کاملاً به سمت عمران و آبادانی پیش می‎رود.

شیخ‌زاده بیان کرد: جلب اعتماد فعالان بخش صنعت و معدن و افزایش حمایت از آنان و کمک به رونق اقتصادی و توسعه کمی و کیفی این بخش از دیگر مزایای مهم فعالیت کار گروه‌های ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی در سطح استان است.

وی تصریح کرد: با حرکت‌های صورت پذیرفته در همه بخش‌ها از جمله صنعت، بارقه امیدی برای دستیابی به چشم‌انداز 20 ساله نمایان‌تر شده است.

در این نشست که نمایندگان بانک‌ها و مدیران بخش صنعت و معدن نیز حضور داشتند به مسائل و مشکلات 20 واحد تولیدی شهرستان سراوان رسیدگی شد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول