اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

مسیر خدمت به سمتی پیش می‌رود که مسئولان خود را وقف مردم کرده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین گفت: در این چند ساله و در سطح دولت کارهای خوبی انجام شده، مسیر خدمت به سمتی پیش می‌رود که همه خود را وقف مردم کرده‌اند.

مسیر خدمت به سمتی پیش می‌رود که مسئولان خود را وقف مردم کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعد از ظهر امروز جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با حضور محسن ترکی معاونت برنامه‌ریزی استانداری تهران و مسئولان شهرستان ورامین برگزار شد.

محسن منصوری اظهار داشت: در این چند ساله و در سطح دولت کارهای خوبی انجام شده، مسیر خدمت به سمتی پیش می‌رود که همه خود را وقف مردم کرده‌اند.

فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به اقداماتی که در این چند ساله در سطح شهرستان انجام شده، بیان کرد: از ترکی به جهت تخصیص اعتبارات به شهرستان تشکر می‌کنیم و با توجه به قرار گرفتن در سال آخر دولت از ایشان درخواست می‌کنیم دریچه اعتبارات را به شهرستان ورامین بیشتر بگشایند تا کارهای خوبی که در سطح شهرستان انجام شده به پایان برسد و یادگار خوبی از دولت برای مردم به جای بماند.

وی در ارتباط با برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان تصریح کرد: هفته دفاع مقدس به عنوان هفته‌ای برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی برای کشور ما مطرح است و باید همه دستگاه‌ها با هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق نسبت به برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان اقدام کنند.

منصوری ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های چند ساله تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در ارتباط با ایجاد یک تیم سوپرلیگی والیبال در ورامین خبر داد و گفت: به فضل خدا ما تجربه خوبی در زمینه تیم‌داری در سطح اول فوتسال کشور داریم و با رایزنی‌هایی که انجام شده به زودی شاهد ایجاد تیمی سوپرلیگی در مسابقات والیبال کشور با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با مربیگری مصطفی کارخانه در ورامین خواهیم بود.

فرماندار شهرستان ورامین افزود: ما اعتقاد داریم وجود چنین تیم‌های ورزشی در شهرستان سبب ایجاد نشاط اجتماعی و رشد ورزش شهرستان می‌شود.

معاونت اداری مالی و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان ورامین در ادامه ضمن عرض خیرمقدم به مهندس ترکی و مسئولان شهرستان و با یادی از شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با برنامه عملیاتی پنج‌ساله شهرستان تصریح کرد: به لطف خدا نسخه نهایی و اصلاح شده برنامه عملیاتی پنج‌ساله شهرستان آماده و به استان ارائه شده است.

محمدعلی یاسینی در ارتباط با اعتبارات تملک دارایی‌های شهرستان در سال 91 اظهار داشت: از مجموعه اعتبارات تملک دارایی‌های سال 91 در حدود 14 میلیارد آن ابلاغ شده و مابقی در حال پیگیری است تا ابلاغ آنها نیز صورت بپذیرد.

در ادامه ترکی ضمن تقدیر از فرماندار و رؤسای ادارات و ائمه جمعه شهرستان عنوان کرد: هر جا که مردم از کار ما راضی بودند قطعا کار ما خوب بوده و هر جا مردم از ما ناراضی بوده‌اند کارهای ما خوب انجام نشده است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران با اشاره به برگزاری اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد یادآور شد: پیروزی گفتمان جمهوری اسلامی در جهان را در این اجلاس تبریک عرض می‌کنم. قطعا این اجلاس بعد از اجلاس سازمان ملل بزرگ‌ترین اجلاس در سطح کشورهای دنیاست و به خاطر برگزاری با شکوه این اجلاس باید از مسئولان اجرایی این اجلاس تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: فلسفه وجودی اجلاس کشورهای عضو جنبش غیر متعهدها همان شعار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و همان شعار نه شرقی نه غربی است.

در ادامه و پس از سخنان مهندس ترکی از رؤسای ادارات صنعت، معدن و تجارت ورامین، آب و فاضلاب روستایی، راه و ترابری، آموزش و پرورش ورامین و اوقاف و امور خیریه ورامین به عنوان مدیران برتر شهرستان تقدیر و به آنان لوح سپاسی اهدا شد.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول